11 mai 2012

Primul meu parfum de suflet



   Au trecut aproape 10 ani si,desi nu am fost numai a lui,i-am ramas fidela.Inca ma simt vinovata ca nu l-am apreciat,inca de la inceput pentru aroma lui atat de sofisticata,dar calda...misterioasa,dar mangaietoare.
  Un parfum tulburator ce aduce cu sine amintiri pe note citrice de neroli si ylang ylang,asezandu-le aievea dinaintea ochilor mintii.Rafinamentul cu care ma invaluie se pastreaza datorita aromei de trandafir,iar aerul delicat este presarat cu iasomie,una din aromele mele preferate.
Eleganta clasica si misterul sunt calitati perene ale acestui parfum.Note orientale de lemn de santal si dulceata vaniliei stau la baza celui mai de neinteles elixir.


 Gratios,dainuitor de-a lungul timpului,n-a tinut cont de anotimpuri,de locuri sau de oameni.A fost martorul celor mai fericite momente,dar si deschizatorul celor mai adanci rani.Mi-a adus si zambete si lacrimi,asa cum timpul m-a asezat sub soare,udata de norii de plumb.
Ma regaseste,ma lasa si ma iarta,ma inalta si ma inspira,ma iubeste si il ador.




  El e altarul emotiilor care m-au facut ceea ce sunt...




   Unui parfum elegant si clasic nu i s-ar fi potrivit decat un ambalaj cu linii clasice. Un exemplu despre cum less is more.Spoturile publicitare il prezinta mereu pe fundale aurii,semne ale rafinamentului,bogatiei si frumusetii.

  Vreau sa ofer o mostra a acestui parfum celui/celei care il poate numi,dintr-o singura incercare.In acelasi timp,spuneti-mi care este parfumul vostru de suflet.

UPDATE

Se pare ca nu a fost greu sa va dati seama despre ce parfum am vorbit.Felicitari!Mostra Chanel No5 va merge la Lizeta,de la care astept datele de livrare prin email (vezi sectiunea Contact din topul paginii).


      Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com