23 mai 2012

Miracolul numit aloe vera


  Copil fiind,bunica imi trata orice rana,eczema sau arsuri solare cu suc proaspat dintr-o frunza de aloe.In adolescenta,tot sucul de aloe era cel mai bun antiseptic pentru combaterea acneei.Cu cativa ani in urma am primit propria mea planta de aloe vera,iar de atunci am reusit sa despart cateva fire tinere in ghivece separate pentru a le darui.
  Dar planta de aloe nu este doar un bun cicatrizant sau antiseptic,ci si un real ajutor in digestie,fiind un supliment de activitate enzimatica.


   Si pentru ca in viata mea au intervenit ceva schimbari,stresul acomodarii si-a pus amprenta mai ales asupra alimentatiei: mananc putin doar atunci cand imi este foarte foame,de multe ori dupa amiaza sau spre miezul noptii.Stiti ce presupune asta?Si mai mult stres,discomfort si probleme digestive.
 Realizez ca nu merg intr-o directie buna,asa ca am cautat un supliment cu aloe vera&enzymes care sa ma ajute in protejarea digestiei.Este alcătuit dintr-un complex de enzime care produc unele specii de ciuperci şi care sunt capabile să digere aproape toate substanţele nutritive, inclusiv celuloza. Ele suplimentează activitatea enzimatică a organismului şi protejează pancreasul. Pulberea din Aloe vera barbadensis, care este un component eficient al produsului nu doar completează enzimele menţionate,dar oferă corpului saponine, substanţe minerale, antioxidanţi şi 20 de aminoacizi. În plus, conţine acid salicilic la fel ca ghimbirul, (zingiber officinale), care se metabolizează în salicilat care atenuează digestia dureroasă.(sursa)

 L-am gasit pe site-ul Avita Premium la un pret de 42,5 lei,recipient cu 60 de tablete.A incercat cineva pana acum un astfel de supliment?


   Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com