18 mai 2012

In ultima vreme...


   ...s-au schimbat multe.Eu am schimbat multe.Nu-mi place sa vorbesc despre problemele situatiile din viata personala,dar tin sa-mi motivez absenta datorita intrebarilor din comentarii si email.
   In ultimele zile:
  • am parasit orasul in care am locuit vreme de 3 ani.Oamenii si timpul lor ma tineau in loc....
  • planuiesc o vacanta din care sper sa ma intorc cu gandurile adunate.Sau poate chiar sa raman in vacanta.
  • sunt fericita si norocoasa cu oamenii buni,calzi,pe care ii am alaturi.
  • ca fapt divers,mi-am vopsit parul.Rosu.(nebun de rosu).

  In alta ordine de idei,am castigat cu Gradina Secreta noul parfum Oriflame Lovely Garden.Chiar sub aroma sa imbietoare va dau si o veste buna: acelasi parfum il voi oferi intr-un concurs pe blog,incepand chiar in acest weekend.


  Va multumesc celor care imi sunteti aproape!




 

Blog Template by YummyLolly.com