3 mai 2012

Smile No7 :)


 
   N-a fost intentia mea sa va induc in eroare,caci Boost No7 High Shine e zambetul numarul 1,iar nuanta pe care v-o prezint se numeste Smile.E usor sa-mi imaginez cum i-au ales numele: textura ce reflecta lumina,stralucire perlata discreta si agenti de tip collagen-boosting ce fac ca buzele sa para mai voluminoase si mai voluptoase.



  Culoarea?Nude-roz irizat,perfect pentru iubitoarele nuantelor deschise,a anotimpului cald si a razelor soarelui ce se reflecta pe buze.A zis cineva raze?Smile!Are factor de protectie (SPF) 15,deci buzele sunt protejate corespunzator.In acelasi timp,are grija sa-mi ofere si hidratare cu provitamina B5 si vitamina E.






  
  Aplicatorul a fost o noutate,intrucat capatul prezinta peri scurti,si nu acel aplicator clasic al glossurilor.Cu toate acestea,aplicarea se dovedeste a fi usoara si precisa.
  Parfum placut,dulceag,aproape insesizabil.
  Cat despre rezistenta la transfer,rezista pana...il mananc de pe buze.




 Daca ar fi sa numesc 3 aspecte pentru care iubesc acest lipgloss:
  • nuanta discreta,lucioasa,absolut superba.
  • textura hidratanta si protectoare.
  • nu este lipicios si nu se strange pe buze.

  A fost primul meu produs Boots No7 testat si l-am primit intr-un travel kit Boots No7 impreuna cu un fard de pleoape mono (Truffle 65,foarte cremos si pigmentat),un dermatograf maro (pe care-l folosesc zilnic),un rimel albastru,o cremă de maini (25 ml), un ser (5 ml) si o crema de zi (10 ml).Am avut norocul sa castig mini-portfardul la Cristina pe blog,in cadrul unui concurs sponsorizat de Boots No7 Romania.





 Pe curand!







 


 

Blog Template by YummyLolly.com