30 dec. 2011

2011 la final de drum



  

    In aburii ceaiului meu parfumat,ma gandesc la timpul care a trecut.Mai precis,365 de zile,calculand si ziua de maine.Timp in care Pamantul s-a invartit in jurul Soarelui,iar noi...noi ce-am facut?Pentru ce-i suntem recunoscatori timpului trecut?
  






     In 2011 am visat,iar unele vise mi s-au implinit.Am sperat.Am crezut.Am gresit.Am iertat.Am plans.Am ras.Am iubit.M-am imprietenit.Am calatorit.Am citit.Am cedat.Am luptat.Am indraznit.Am invatat de la altii.Am cantat.M-am bucurat.Am promis.M-am lasat certata si apoi mangaiata.Am judecat.Am reusit!
 
     Vreau sa le multumesc tuturor acelor persoane care imi citesc randurile de multe ori nesemnificative,sunt mandra sa spun ca exista oameni de calitate si ca eu i-am cunoscut,imi sunt prieteni,iar unii dintre ei ocupa chiar un loc special in sufletul meu.Oameni pe care imi place sa-i numesc esente tari.
   

    Ieri m-am intalnit cu Fericirea si mi-a spus ca vine spre casele voastre.I-am cerut sa vina cu Sanatate si Dragoste.Primiti-i cum se cade,ca vin din partea mea.


  Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com