25 feb. 2012

Parfumurile iernii



                                                                               Bine v-am regasit!

   Sunt sigura ca si voi v-ati mai incalzit,sa speram ca in afara de cele 7 cojoace,iarna nu o sa ne mai faca si alte surprize.O sa incerc sa o iert ca a fost atat de salbatica in ultima luna,pastrand spre amintire numai clipele frumoase.Ma ajuta parfumurile mele,cele de iarna.
  Despre unele v-am vorbit deja,iar altele mi-au intrat in suflet pasind pe varfuri si,pana sa-mi dau seama,le adoram deja.
 Vi le prezint,sunt ale mele parfumuri de iarna,desi...eu le apartin mai mult decat ele mie.







   
  Armani Code,parfumul de care nu ma voi desparti niciodata si despre care as putea scrie pana maine.Ne-am cunoscut acum multi ani,intr-un boutique cochet din Roma.Cand ma gandesc ca au trecut aproape 6 ani de-atunci,nici nu-mi vine-a crede.L-am purtat in cele mai diverse situatii,la bine si la rau: se potriveste mereu cu bucuriile si cu tristetile mele,cu zambetele si lacrimile mele.M-a purtat in locuri minunate,cu ganduri senine,oameni buni si campuri de frezii.
 Mireasma florii de portocal ,vanilie din Madagascar, miere de lavanda si iasomie Sambac din India.
 Seducator,elegant,nobil si sofisticat.Ma intelegeti de ce ii spun ``vrajitorul``?








 M de la Marcel Marongiu pentru Oriflame este un alt parufm pe care l-am ``exploatat`` la maxim iarna asta.
 Un parfum foarte bun,persistent,cu note tari ce se dezvaluie sub caldura corpului.Clasic,elegant,fabulos,ca si designul!


Fragrance Notes
Top Notes: Absinth, Rose, Frankincense
Heart Notes: Date, Iris, Turkish rose
Base Notes: Ambergris, Patchouli, Suede          





    Treselle by Avon este un alt parfum care m-a surprins inca de la inceput. As spune ca e undeva la mijloc,intre cele doua arome prezentate mai sus.Aroma fresh spicy,note tari cu tonuri calde,il face perfect pentru toamna tarzie sau iarna.Eu simt si note de iasomie.Sunt persoane care il aseamana cu Polo by Ralph Lauren sau cu Morgan de Toi Morgan.Eu as spune ca este tipicul parfumului frantuzesc.
 Un parfum placut,o esenta comfortabila,o aroma cu o persistenta de 3-4 ore.
 Si sticluta e draguta,nu-i asa?



 Darling by Kylie Minogue.L-am primit in septembrie,anul trecut si nu l-am folosit decat din decembrie incoace.Il gasesc a fi elegant,puternic,captivant.N-are cum sa treaca neobservat!Just like Kylie,right?


The top notes are sweet and sparkling with lychee, passion fruit and freesia. The heart is a delicate floral bouquet of boronia and lily. The base notes blend woods and vanilla.
 Perfumer : Thierry Wasser, Firmenich.














  Pentru Serenite am un review special,il puteti citi aici.Va fi mereu parfumul diminetilor albe si serilor reci de iarna.O mix pretios,o aroma deosebita!Il puteti gasi la Hand Made Sister Beauty.



   Mai exista o aroma care mi-a tinut de cald sub forma aromelor-Grace by Les Essences d`Amelie.Un parfum cald,de puls,o aroma ce te face sa-ti mirosi incheietura mainii de o mie de ori pe zi.Am scris despre Grace acum ceva timp si inca pastrez vie amintirea aromei.Nu l-am inclus in fotografie pentru ca nu mai am nicio picatura.:(






    Acum vor trece in partea din spate a raftului,pentru ca altele le vor lua locul in noul sezon,in anotimpul proaspat al primaverii.


   Ce parfumuri ati purtat iarna aceasta?





P.S.: Nu uitati de giveaway!
 

Blog Template by YummyLolly.com