24 iun. 2011

Review : fond de ten Unifiance La Roche-Posay

    Hello!


   Eram datoare unor cititoare cu acest review si imi cer scuze pentru intarziere.In ultimul timp am neglijat mult blogul,din cauza licentei,insa cum mi-a mai ramas doar sustinerea acesteia...m-am gandit sa ma destind si sa indeplinesc o promisiune facuta,reviewul fondului de ten La Roche Posay. Denumirea  si descrierea completa a produsului: La Roche-Posay Unifiance fond de teint Lissage Optique


  Voi incerca un review sistematic,ordonat pe baza de aspecte  pro si contra:
  PRO Unifiance La Roche Posay:
-este prevazut cu o pompita care permite dozarea corespunzatoare a produsului.
- este foarte lejer,putand fi purtat si pe timp de vara.
-se aplica usor si se uniformizeaza foarte bine.
-nu lasa efectul de masca.
-acoperire medie
-dupa machiaj,tenul capata un aspect fin,uniform,nepudrat.
-rezista 3-4 ore,fara primer,dupa care tenul capata luciu la baza nasului (in conditiile unui ten mixt,ca al meu).Am ezitat daca sa specific acest aspect aici sau la aspectele negative.Dar avand in vedere experienta mea cu fondul de ten folosit anterior (Vichy Normaderm),pe care il folosesc de 4-5 ani si care imi face tenul sa luceasca dupa circa 2 ore de la machiaj...i-am acordat fondului de ten La Roche Posay acest plus.
-nu pateaza iremediabil pensulele.


CONTRA Unificance La Roche Posay:
-primul aspect negativ ar fi faptul ca nu se gaseste in Romania.
-ambalajul propriu-zis al produsului nu eticheteaza ingredientele.Probabil,la vanzare,este ambalat intr-o cutie,insa eu asa l-am primit de la o prietena.
-ambalajul nu prevede nici termenul de garantie al produsului ,probabil din motivul amintit anterior.
-nu acopera foarte bine impeefectiunile mai evidente,de aceea e nevoie de un corector.Eu folosesc acum unul tot de la La Roche-Posay (ii voi face un review in viitor).
-nu este rezistent la transfer,in sensul ca se ia si pe haine,si pe telefon si pe...orice atingeti.Petele de fond de ten de pe haine se curata la spalare normala.


Alte caracteristici ale produsului:
-ambalaj din plastic rezistent,
-cantitate de 30 ml,
-prevede specificarea de a se agita foarte bine inainte de folosire.


     Sper ca nu o sa mai dureze mult pana apare in farmaciile noastre si atunci,sper sa va fie de folos,cat de cat,acest review.
     Nu uitati de giveaway,se incheie duminica!!!

     Pe curand!



   
 

Blog Template by YummyLolly.com