25 iun. 2011

NOTD Trendy French

  Hello!

  De curand,am descoperit o gama de cosmetice foarte avantajoasa.Trendy by Cosbell contine farduri de pleoape,de obraz si lacuri de unghii (asta am vazut eu pe raftul magazinului).
   In ce priveste lacurile de unghii,Trendy se lauda cu o paleta impresionanta: lucioase sau sidefate,french manicure sau tratamente.
 Lacurile costa 8 lei 6 lei,Base Coat-ul costa 8 lei,fiecare continand 14 ml de produs.Astazi va prezint un NOTD facut in graba cu patru lacuri din aceasta gama:

    Pasul 1:am aplicat Base Coat(with Calcium).Da unghiei un luciu foarte sanatos.
    Pasul 2:am aplicat lacul Trendy no.30.Desi in sticluta pare alb,este de fapt un nude deschis,foarte lucios.E unul din lacurile pentru french.Arata bine atat intr-un strat,cat si in doua straturi.Eu l-am aplicat de doua ori.
    Pasul 3:Am aplicat dupa bunul plac cele doua lacuri colorate:verdele este numarul 66,iar corai-29.Sunt superbe amandoua.Nu au sidef,doar lucesc.Imi place mult cum arata pe unghiutele taiate scurt :X.
    Pasul 4:am aplicat din nou Base Coat pentru stralucire si rezistenta.


  Curand,o sa va arat si doua blushuri aceeasi marca.Voi aveti produse de la Trendy?Cum vi se par?


         Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com