21 iun. 2011

Review:Sigma Makeup F80 Kabuki Brush



Hello!


   Sigma Makeup F80 kabuki este o pensula pentru aplicarea si blending-ul produselor de make-up lichide sau sub forma de pudra.Perii sintetici sunt scurti,foarte densi si extrem de moi,fini.Prevazuta cu un maner lung,pensula este foarte usor si comod de folosit.
   In ce priveste curatarea,eu folosesc sampon sau sapun lichid si trebuie sa spun ca se curata perfect.Mai greu e cu uscatul,avand in vedere ca e foarte densa.
   Exista si pareri conform carora pensula ar pierde par atat in timpul folosirii,cat si la spalare.Personal,nu am avut acest gen de problema.Foarte putin la inceput,sa spunem prima,a doua folosire...cateva fire.Dupa acea perioada,deloc.O folosesc de o luna jumatate,de fiecare data pentru aplicarea fondului de ten.Desi eram adepta faptului ca doar cu degetele pot obtine o aplicare precisa,acum nu-mi imaginez machiajul fara F80!Eu m-am indragostit de ea si le multumesc celor de la Sigma pentru sansa de a o avea!Tot atunci Sigma a mai oferit o pensula in cadrul unui giveaway organizat aici,pe blog,iar sansa a fost de parte Sihayei (sunt aproape sigura ca si ea o iubeste :P).
  Mentionez ca am primit pensula in urma inscrierii in programul de afiliere Sigma.Ca pret,am vazut ca pe site costa 16 dolari.Daca va ganditi sa o cumparati,socotiti si shippingul ;)


     In alta ordine de idei,azi am ridicat de la posta vamala cea  de-a doua pensula marca Sigma,de data aceasta Miss Taylor Kabuki.E divina!Puteti castiga si voi una,urmand cerintele giveawayului in desfasurare.Mai aveti timp sa va inscrieti pana pe 26 iunie.


                        Pe curand,
   
 

Blog Template by YummyLolly.com