5 apr. 2012

MARTIE: Love,Like and Lost

  In ce priveste luna martie,aud,vad peste tot cum lumea se plange de cat de repede a trecut.Eu o consider luna in care m-am bucurat de fiecare zi,de razele mai perfide sau mai sincere ale soarelui,de picaturile norilor si chiar de oftatul iernii,transmis adesea prin vantul rece.


 N-am vrut sa treaca inceputul de primavara fara sa-mi exprim multumirea vizavi de o serie de cosmetice,dar si dezamagirea fata de altele.Multe dintre acestea se regasesc si in preferintele de luna trecuta,iar altele sunt noi.Unele imi plac la nebunie si intra in categoria Love,altele mi-au placut fara a avea un impact major-Like,iar altele sunt mici dezamagiri si le voi incadra in categoria Lost.

 Primele pe care imi face placere sa le includ in categoria Love sunt sapunurile pe care le-am testat si carora le-am facut si un mic review:



Sapunurile de la naen-soap a caror scurt review il puteti gasi aici.Sapunul de Alep,chiar imi este de un real ajutor cand vine vorba de hidratarea si calmarea iritatiilor.Gasiti reviewul aici.





Pentru ingrijirea tenului normal-mixt,folosesc aceleasi produse,care au ramas preferatele mele.Noutatea consta in apa de trandafiri pe care o folosesc acum atat pentru ten,cat si pentru corp (urmeaza review).



  1. gelul de curatare Sebium de la Bioderma
  2. demachiantul bifazic Balea pentru ochi
  3. apa de trandafiri (transferata si in recipientul cu pulverizator)
  4. uleiul de cocos
  5. crema hidratanta pentru ten mixt de la Liz Earle.
  6. uleiul de migdale dulci (transferat acum recipientul cu roll-on)
  7. serul antirid cu argan de la HMS,pe care ultimamente l-am folosit mai mult pentru gat,decolteu si umeri.
Pentru ingrijirea parului,ramane in top uleiul de cocos,aplicat ca masca sau pe varfuri,dar si keratina Anian.De curand,am descoperit o masca de par foarte eficienta,mai multe detalii intr-un review.


Pentru ingrijirea corpului,am folosit sapunurile amintite mai sus,dar si un gel de dus de la Anian,deosebit de cremos si placut parfumat.Pentru relaxare si rasfat,nu puteau lipsi bath ball-urile de la Lush (Rose Queen si Green Bubbleroon),iar pentru hidratarea pielii am reusit sa termin cele doua unturi de corp de la HMS.



 La acelasi capitol,reamintesc una din deciziile cele mai inspirate ale acestui inceput de an si anume testarea pietrei de alaun,deodorant natural.I-am facut review aici,il recomand tuturor!

In categoria make-up,cosmeticele iubite ale lunii martie au fost cele de la Benecos,alaturi de altele esentiale pentru mine.Gasiti aici reviewul si imagini pentru blush si lip gloss Benecos.




    Primavara 2012 a venit la mine cu o noua aroma.Este vorba de iasomie si cele doua parfumele pe care le-am testat in luna martie.Unul este Jasmine (de la Les essences d`Amelie),iar celalalt isi asteapta lansarea si n-as vrea sa dezvalui altceva din ``culise``.Cel din fotografie este parfumul solid Jasmine,care e divin!




Exista si categoria Like,cu produse care mi-au placut si pe care le-am folosit cu placere toata luna,insa care nu au avut acel efect de ``buzz``.


  • scrubul cu capsuni Mario Badescu (review aici)
  • Bioderma Matricium (review planificat)
  • Deep Cleansing Mask Liz Earle (review planificat)

In categoria Lost am doua produse pentru luna martie:



  • paduri racoritoare pentru ochi Beauty Formulas,cu castravete.Sunt 12 servetele umede decupate in forma de cerc,pe care daca le tii la frigider se racesc si racoresc pielea.Ma asteptam sa fie individual impachetate,au un miros greoi,iar in afara de efectul racoritor nu face nimic altceva.Produsul promite sa reduca pungile de sub ochi si sa revitalizeze ochii obositi..In fine,daca vreti o postare separata pentru acest produs,spuneti-mi doar.
  • demachiantul Oriflame Optimals  face parte dintr-o comanda Oriflame din care n-am folosit apoi mai nimic si totusi mi-am propus sa-l incerc.Este destinat tenului sensibil,are o textura buna,usor uleioasa si curata foarte bine pana si machiajul rezistent la transfer.Bun,si atunci care-i problema?Problema este ca,desi nu-l folosesc si pentru demachierea ochilor,imediat ce il aplic pe ten,ma ustura ochii ingrozitor!I-am dat mai multe sanse,insa nu ne-am inteles.



   Cam atat pentru preferintele si dezamagirile cu care a trecut luna martie.Am inceput o noua luna,in care am inceput deja testarea unor noi produse.

  Va regasiti produsele preferate aici?Care sunt acelea?


    Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com