5 apr. 2012

Oferta Puretouch Minerals!




    In urmatoarele sapte zile toate comenzile cu o valoare incepand de la 99 lei vor beneficia de o reducere de 20%. Este suficient sa scrieti APRILIE in campul bonuri valorice din formularul de comanda si reducerea va fi aplicata automat.




  In timp ce imi definitivam comanda pe site-ul puretouch minerals am descoperit pe mail oferta aceasta.Am comandat un kit 3 in 1 (fond de ten,baza de machiaj si un blush).Mi-am zis ca e ca un fel de semn ca am luat decizia corecta.:)Concret,in loc sa platesc 107 lei cu tot cu transport prin posta romana,comanda mea costa 87 de lei.Abia astept sa ajunga!

 Oferta este valabila de astazi,5 aprilie pana pe 12 aprilie.7 zile cu 20%!Aaa,si la orice comanda se ofera si doua mostre cadou.;)


   Aveti in plan ceva cumparaturi...minerale?:>


       Pe curand!













 

Blog Template by YummyLolly.com