23 apr. 2012

Despre pudra de alaun


   Acum ceva timp v-am aratat intr-un review cu ce am inlocuit pentru totdeauna deodorantele: piatra de alaun (gasiti aici reviewul).Odata cu piatra de alaun,am primit de la Amore Bio si 60g de pudra de alaun (potassium alum).
   Cum se prezinta si ce este pudra de alaun?
  • pudra din piatra naturala de alaun ce are consistenta sarii de bucatarie.
  • se dizolva in lichide .
  • are proprietati antibacteriene (regleaza transpiratia),astringente si hemostatice.
  • doar pentru uz extern.
  • se pastreaza in locuri ferite de lumina si umezeala.
  Desi bucatica de piatra de alaun o sa-mi ajunga pana la vara,mi-am facut un deodorant si din pudra de alaun.Nu va ganditi la cine stie ce procedeu anevoios,pentru ca am avut nevoie de doar 2 ingrediente.Va amintiti de apa de trandafiri?Ei bine,acesta a fost cel de-al doilea ingredient.
 La o cantitate de 100 ml de apa de trandafiri am adaugat o lingurita rasa de pudra de alaun,ingrediente pe care le-am adaugat intr-un recipient cu pulverizator.Pudra s-a topit,insa recomand ca inainte de fiecare utilizare sa agitati bine recipientul.
Am facut o mica demonstratie pentru voi:



   Functioneaza noul meu deodorant impotriva transpiratiei?Da,e foarte eficient!Abia astept sa vad cum se comporta la vara,la temperaturile ridicate.
 Voi puteti inlocui apa de trandafiri cu orice apa florala preferati sau chiar cu apa simpla,de la robinet (alaunul nu are un miros caracteristic,deci puteti obtine un deodorant fara parfum).Puteti adauga si alcool,insa daca folositi aparatul de ras la subrat,nu v-as recomanda (din cauza alcoolului o sa va usture pielea iritata sau taiata).
  Apropo de epilarea cu lama,spuneam de pudra de alaun ca are si proprietati hemostatice.Concret,daca v-ati taiat in timpul epilatului,pudra de alaun opreste sangerarea.Aceeasi proprietate face ca potassium alum sa fie un ingredient de baza in prepararea lotiunilor aftershave.
 Era sa uit: acelasi amestec il puteti folosi si pentru a preveni transpiratia picioarelor si mirosul neplacut din incaltaminte.
 Un aspect foarte important de subliniat: acest deodorant nu lasa urme pe piele sau haine!

 Nu stiu daca v-am convins,insa cu siguranta merita sa incercati o alternativa mai sanatoasa a deodorantelor.Gasiti pudra de alaun pe site-ul amorebio,la pretul de 10 lei/60 g.


   Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com