24 apr. 2012

Multumesc!


  Aminteam ceva si in weekend si iata ca a venit timpul.Vreau sa-mi arat recunostinta fata de acele persoane care sunt mereu aici,care-mi citesc randurile si ma incanta cu randurile lor din campul de comentarii.Si am pentru ele cate un ulei de cocos,pentru ca stiu ca le-ar placea.



  Pe cine vreau sa premiez?Pe Ioana (Just_Me) si pe Ilda76.Va multumesc ca-mi sunteti alaturi!Daca vedeti acest mesaj inainte sa ajunga emailul meu,va rog sa ma contactati cu adresele voastre.

Si pentru ca nu vreau sa las pe cineva suparat,va anunt ca exista si al 3-lea ulei de cocos pentru o norocoasa.Aceasta va trebui sa fie abonata la noutati prin email (aveti casuta undeva in sidebar).Lasati-mi doar adresa de email cu care v-ati abonat.Precizez ca dupa inregistrare,veti primi in casuta un email de confirmare.Nu uitati sa dati click pe confirmare.
 De asemenea,am decis sa-mi premiez cititorii fideli,fara a organiza concursuri.Mi se pare cel mai corect asa.




   Pe curand!


   
 

Blog Template by YummyLolly.com