7 mar. 2012

Ingrijirea cu uleiul de cocos



   O sa spun inca de la inceput ca niciodata nu am fost un fan al cocosului.Poate doar copil fiind,cand imi placea ciocolata can-can cu nuca de cocos (daca-mi amintesc eu bine).Cu trecerea timpului,mirosul mi s-a parut greoi si nu suportam acele geluri de dus ori creme de corp cu aceasta aroma,de aceea incepusem sa evit orice continea cocos.



 Dupa ce am citit despre proprietatile uleiului de cocos,eram dispusa sa trec si peste amintirea aromei.Totusi,cuvantul decisiv l-a avut Clarra,care m-a asigurat ca aroma uleiului virgin de cocos este suav,light,deloc suparator.Asa ca am mers pe mana ei si mi-am comandat uleiul din BioBoutique-ul lui Kzarinne.
15 lei pentru 100 g de ulei de cocos presat la rece.

Cum se prezinta: masa solida de culoare alba,iar la peste 24 de grade devine lichid translucent.Ambalat in recipient de plastic alb.
Cum se pastreaza: loc uscat,ferit de lumina si caldura.Eu il pastrez mereu la frigider si imi iau mereu cantitatea dorita cu o lingurita.Oricum,uleiul nu sufera in urma trecerii de la temperaturi scazute la temperaturi ridicate,isi pastreaza proprietatile.



Inainte de a va spune experienta mea cu acest ulei,amintim cateva beneficii ale uleiului de cocos:
  • catifelarea si hidratarea pielii de orice tip
  • tenul deshidratat
  • pielea iritata
  • eczeme, herpes
  • buze uscate si crapate
  • prevenirea imbatranirii pielii
  • conditionarea parului, ingrijirea scalpului
  • keratoza
  • mancarimi.
Asaaaa,cum l-am folosit eu:

  • se topeste in palma precum un fulg de nea si are o aroma light.Pentru ten,l-am folosit ca atare seara,dupa demachiere,pe tenul umezit cu apa (sau lotiune tonica).Hidrateaza foarte bine,nu blocheaza porii si este non-comedogenic.Foarte bun hidratant si pentru pielea din zona ochilor.
  •  l-am folosit zilnic in lunile reci ale iernii si pentru ingrijirea optima mainilor si buzelor.Catifeleaza si ingrijeste impotriva efectelor timpului nefavorabil.Pe buze nu rezista pentru ca...il mananc(:P),dar hidrateaza foarte bine.
  • trei lingurite de ulei de cocos mi-au fost suficiente si pentru hidratarea corpului.L-am aplicat dupa dus,pe pielea inca umeda.Se absoarbe repede,lasand pielea moale,catifelata,hidratata si placut parfumata.De asemenea,ajuta la grabirea vindecarii eczemelor si calmarea mancarimilor.Pe Bogdan l-a ajutat foarte mult in ingrijirea coatelor pe care le are mereu uscate.I-am pus intr-un recipient separat,pe biroul lui,ca sa-i fie la indemana.Sigur ca trebuie sa-i reamintesc din cand in cand de el,dar mereu e uimit de gradul de hidratare al uleiului.

Am ajuns si la partea mea preferata,ingrijirea parului.Am topit 2 lingurite de fulgi de nea unt de cocos si am aplicat uleiul pe scalp,masand usor,dar si pe toata lungimea firului de par,suvita cu suvita.Am acoperit parul cu un prosop curat si l-am lasat asa peste noapte.L-am spalat a doua zi,dimineata.Efectul se poate confunda cu usurinta cu cel obtinut in urma unui tratament de lux: par moale,fin,placut parfumat si...extrem de stralucitor!Un luciu sanatos remarcat de toate lumea (``ce ti-ai facut la par?``).Celor mai interesati le-am divulgat secretul,pentru ca anul asta mi-am propus sa fiu mai buna. :P
         
Intr-un singur produs am un hidratant de neegalat,un balsam nutritiv,un calmant al eczemelor,o masca de par de lux,un antiageing pretios.Un produs care nu-mi va lipsi de-acum inainte.



    Ma intereseaza daca v-am facut pofta.:)Voi il folositi?

  Pe curand,

 

Blog Template by YummyLolly.com