27 mar. 2012

Rovigneta cea de toate zilele!


    Va spuneam si aseara,in cateva randuri tarzii,ca mi-am inceput saptamana deja obosita.S-a facut o saptamana de cand nu mai merg la serviciu si,desi ar trebui sa fiu mai relaxata in ce priveste celelalte proiecte al mele (printre care si blogul),imi dau seama ca am multe de recuperat si ca ziua ar trebui sa aiba macar 30 de ore.Stresul acumulat se resimte,iar oboseala are un cuvantul greu de spus.Iau vitamine inca de la inceputul anului.Normal,mai sunt si zile in care uit sau nu am timp sa le iau,cum a fost ziua de ieri.Si culmea,s-a dovedit a fi o zi a naibii de aglomerata.Una din acele zile in care te uiti in oglinda si-ti spui cu voce tare: toate mi se intampla numai mie!
   Dupa 2 ore pierdute,un car de nervi facuti la Finante si momente in care iti impui sa fii zen ca sa-ti rezolvi problemele,ideea de a lua masa undeva in liniste parea de departe promisiunea Imparariei Cerurilor.Zis si facut,la cativa km de Tgv este un  restaurant dragut.Cand spun cativa,sa se inteleaga maxim 5.

  Si cum ies din oras,politia.Cand ma pregateam sa le ranjesc ca aveam si centura si toate actele la mine,imi fac semn sa trag pe dreapta.Deschis geamul,aer curat.
``Agent Potrivitu` .Actele dvs.va rog``.Ii intind actele,dupa care ma intreaba daca am rovinieta.Ma uit spre actele din mana lui,iar ma dumireste imediat: toti posesorii de autovehicule din Romania sunt obligati prin lege sa aiba asupra lor, in situatia în care utilizeaza drumurile nationale din afara oraselor, rovigneta, prin care demonstreaza ca au achitat acest tarif.
  Profit de faptul ca sunt blonda si ma prefac ca nu pricep care-i rostul rovignetei din moment ce ma aflu inca in oras.Si oftez cand imi arata indicatorul de parasire a localitatii cu vreo 30 de metri in spatele meu.Toate mi se intampla numai mie azi,spun oftand.
  Ii spun ca ies din oras foarte rar,de maxim 5 ori pe an,cand merg la mare,la munte sau in Moldova,la ai mei.Imi raspunde ca pot achizitiona rovigneta atat pentru perioade scurte (o zi,7 zile sau 30 de zile),cat si pentru perioade mai mari de timp (3 luni sau 12 luni).Ma intreaba apoi daca ma indrept spre munte,la Sinaia,si ii arat cu degetul,ca la o aruncatura de bat este un restaurant si merg sa mananc.Imi ureaza pofta buna,imi inmaneaza actele si ma roaga sa nu uit de rovineta!
 Am scapat!Stiti ce amenda riscam?Intre 250 si 4000 de lei!Si asta in conditiile in care rovigneta valabila 1 an ar costa in jur de 120 de lei pentru un autoturism.De unde stiu?Azi dimineata am cumparat rovigneta pentru ca a doua oara nu o sa mai am acelasi noroc!



   Vi s-a intamplat sa scapati de o amenda ca prin urechile acului?Sau sunteti mereu in regula?


    Pe curand!



  

 
 

Blog Template by YummyLolly.com