13 mar. 2012

Apa micelara demachianta Yves Rocher


Am cumparat-o in vara anului trecut,cand folosind un machiaj mai light,eram multumita si de puterea de demachiere.Din experienta mea cu apele micelare (La Roche Posay,Ivatherm,Bioderma),pot spune ca aceasta are o compozitie lichida nelipicioasa,cu efect revitalizant,asemenea unei lotiuni tonice.Conform descrierii oficiale,formula este imbogatita cu 3 extracte de ceaiuri detoxifiante si este destinata demachierii tenului,ochilor si buzelor.
 Pentru demachierea tenului are rezultate daca folositi un fond de ten cu putere de acoperire mica spre medie,nu foarte rezistent.De exemplu,curata tenul de fondurile de ten de la Maybelline,insa nu e suficient de eficienta si pentru cel de la Revlon,Colorstay (fondul de ten pe care eu il folosesc in cea mai mare parte a anului).Apoi am inceput sa o folosesc dupa utilizarea demachiantului,atunci sterge orice urma de demachiant ori machiaj.In plus,cum spuneam,are un efect tonifiant,lasand in urma senzatia de prospetime.Nu lasa senzatia de uscat sau de strangere a pielii si are un parfum delicat,placut.
 Pentru demachierea ochilor,are,de asemenea,``preferintele`` ei.Desi elimina orice urma de fard de pleoape,dermatograf,contur lichid,nu face acelasi lucru si pentru rimel.Folosesc mascara de la Maybelline,Yves Rocher si Max Factor,insa niciuna dintre acestea nu se lasa indepartata de apa micelara de la Yves Rocher.
 Nici in demachierea buzelor nu mi se pare prea grozava.Curata,insa mie imi usuca pielea buzelor.

In ce priveste ingredientele:




Nu intentionez sa-l mai cumpar.Il gasiti de cele mai multe ori la reducere,cu 30 de lei/200 ml.

  Daca l-ati testat,cum vi se pare?A functionat in cazul vostru?


  Pe curand,

 

Blog Template by YummyLolly.com