31 mar. 2012

Unturile solide de corp-cea mai buna alegere


   Inca de la inceputul anului,cand am testat untul de corp pentru masaj,am stiut ca aceasta alegere se va numara printre cele mai inspirate.Apoi,am vrut sa le incerc si pe cele facute de Cristina,maestra Handmade Sister Beauty si l-am comandat pe cel cu Shea si portocale si pe cel cu ciocolata si portocale.Iata-le!


Au ajuns foarte dragalas ambalate,de parca ar fi fost niste prajituri de tip mini-tarta.Daca ma gandesc cat de delicioase au fost pe piele,pot primi denumirea de body cookies.:)
Prinse frumos in fundite rosii,au venit si etichetele cu lista ingredientelor.100% naturale,se intelege.Cel din stanga,este cel cu ciocolata si portocale,cel din dreapta este cu shea si portocale.



   Pe ce mi-am bazat alegerile?In primul rand,asa cum spuneam in primele randuri,m-am indragostit de unturile solide de corp.In al doilea rand,cel cu shea si portocale mai contine si uleiuri esentiale de lavanda si de geraniu.Nici nu ajunsese la mine si imi imaginam lavanda cu portocale...
Pe cel cu ciocolata si portocale l-am ales...tot pentru amestecul de arome,dar si pentru untul de cacao ce intra in ingrediente.





  •  preferatul meu,cel cu shea si portocale,are o consistenta mai dura,insa aplicat imediat dupa dus,pe pielea umeda,se topeste sub caldura porilor inca deschisi.
  • foarte hidratant,parfumeaza discret cu aroma de portocale si lavanda.
  • nu lasa pelicula uleioasa pe piele
  • l-am aplicat atat direct pe piele,cat si masat in palme
  • si-a pastrat forma rotunda chiar si atunci cand s-a micsorat datorita utilizarilor repetate.Doar la inceput,marginile crete care s-au format in urma turnarii in forma,s-au faramitat putin.
  • il recomand atat utilizarii dupa dusul de dimineata,datorita efectului revigorant al uleiului de portocale,dar si seara,pentru relaxarea oferita de lavanda.
  Costa 20 de lei/50 grame si il gasiti aici,in magazinul  lui HMS,alaturi de beneficiile fiecarui ingredient continut.




 Untul solid pentru hidratarea pielii cu ciocolata si portocale:
  •  este mai putin dur ca si textura decat anteriorul,si se topeste mult mai usor.
  • culoarea maronie se datoreaza untului de cacao nefiltrat.
  • se poate aplica si pe pielea uscata,fiind complet absorbit,fara a lasa o pelicula grasa.
  • poate lasa usoare urme maronii,daca nu este masat pana la absorbtie.
  • hidrateaza excelent.
  • miroase delicios,a ciocolata cu portocale.
  • il gasiti aici,alaturi de beneficiile fiecarui ingredient continut,la pretul de 20 de lei/50 grame.


Intre utilizari le-am pastrat intr-un sertar ferit de caldura sau lumina, in pungute de hartie ca acestea:


 Iata etichetele de ingrediente pentru cele doua unturi de corp :






     Voi folositi produse solide pentru ingrijirea corpului?Ce-ati mai testat si v-a placut/nu v-a placut?


        Pe curand!


    
P.S.:Nu uitati de blogsale,poate va intereseaza ceva.
P.S.2: Urmeaza o serie de reviews care stau demult in ciorne: atat cosmetice de ingrijire,cat si de make-up.Saptamana viitoare ne ``vedem`` cu impresiile Matricium dupa 30 de zile.:)
 

Blog Template by YummyLolly.com