6 mar. 2012

February: Love,Like and Lost


  Stim cu totii cat de friguroasa a fost luna trecuta.In ce priveste cosmeticele folosite pentru ingrijire,vi le-am enumerat in lista celor 10 pe care le utilizez cel mai mult in perioada rece.
  Si pentru ca am inceput sa ma bazez tot mai mult pe alternativa bio,nu am dat gres cu nimic,de aceea in luna februarie nu am niciun produs cosmetic in categoria Lost.
 Cumva,aceasta postare nu aduce nicio noutate,m-ati tot ``auzit`` vorbind de una,de alta.



Produsele preferate pentru ingrijirea tenului:
  • uleiul de cocos (saptamana aceasta urmeaza review)
  • gomaj cu aloe (review aici)
  • ser antirid cu argan (review aici)
  • crema hidratanta (urmeaza review)
  • nelipsitul ulei de migdale dulci.
  • se adauga sapunul cu lavanda fina de la Soap Mill (din care mai am foarte putin).Puteti citi reviewul meu aici.




 Pentru ingrijirea corpului am utilizat foarte mult uleiul solid pentru masaj cu unt de cacao si unt de shea de la Lush,preferatul meu,dar si lotiunea calmanta cu musetel si levantica de la Bentley Organic.







  Deodorantul care m-a impresionat si pe care il includ in categoria Love,este Mitchum by Revlon (de la scumpa mea,Ioana,careia ii multumesc).In prezent folosesc piatra de alaun,sunt foarte multumita si abia astept sa va vorbesc despre aceasta varianta.




                                                                                     Produsele de make-up preferate in luna februarie:

  • fondul de ten Revlon Colorstay
  • blushul Plum Rose de la Avon (perfect pentru machiajul de iarna!) si blush brush Sigma
  • kitul de sprancene Oriflame (l-am cumparat la recomandarea unei bloggerite in care am mare incredere)
  • rimelul Volumen Amplitude Yves Rocher(review aici)
  • balsamul de buze cu miere de la Apidermaliv
  • ``cutiuta cu minuni`` Oriflame Tender




  Parfumul care a facut pace intre mine si iarna,Serenite de la Handmade Sister Beauty.Click aici pentru un..fel de review.





  Vremea s-a mai indreptat,am scapat de zapada si ger.Am noi produse de testat: va spuneam si mai sus de  piatra de alaun,cosmetice de make-up naturale (vezi reviewul glossului Benecos),sapunuri naturale minunate si saruri de baie parfumate.Toate la timpul lor!


  Pe curand,

 

Blog Template by YummyLolly.com