24 ian. 2012

Review:lotiune calmanta cu levantica si musetel Bentley Organic



  Daca de multe ori uitam sa-mi aplic o lotiune de corp inainte de culcare,ei bine,cu lotiunea de corp cu ulei de levantica si extract de musetel am reusit sa intru intr-o rutina.
 Trebuie sa recunosc ca,la inceput, au fost cateva aspecte care nu mi-au placut.E vorba strict de primul contact:
  • prima data cand am mirosit crema in palma,am simtit un miros neplacut si ma intrebam de ce-o spune eticheta ca ``miroase atat de bine ca nu ti-ai mai dori altceva pe pielea ta``.Eram la serviciu atunci si imi amintesc ca dupa un timp nu stiam de unde vine aroma de musetel si lavanda.In contact cu caldura corpului,aroma se simte discret,o senzatie foarte placuta.
  • a urmat prima aplicare:avand o consistenta destul de lichida,am scapat ceva mai multa cantitate.Imaginati-va ca aplicati sapun pe pielea uscata-tot produsul ramane la suprafata,nu-i asa?Exact asa arata si lotiunea pe piele.Si cu cat masam mai repede,cu atat lasam mai multe urme albe.

  Asta a fost primul meu contact cu o lotiune bio,de aici si necunoasterea mea.Lotiunile de acest gen intra mai greu in piele,spre deosebire de cremele neconventionale si,de asemenea,este nevoie de o cantitate mica de produs.


 Am invatat sa o folosesc.Aplic in palme o cantitate mica de produs,incalzind astfel lotiunea.O aplic masand usor,fara graba.In contact cu pielea,se topeste,lasand o senzatie de hidratare completa si o aroma fina cu efect relaxant.Desi intra mai greu in piele,nu lasa urme grase si nici nu se ia pe haine.

Ingrediente :Aqua (water), cocos nucifera (coconut) oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, cetearyl alcohol, coco-glucoside, glycerin, butyrospermum parkii (shea butter), prunus armeniaca (apricot) kernel oil, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice powder, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, lavandula angustifolia (lavender) flower oil, pelargonium graveolens (rose geranium) flower oil, citrus aurantium dulcis (orange) peel oil, alcohol denat, linalool, limonene, citronellol, sodium benzoate, citrus aurantium dulcis (orange) fruit extract, citrus grandis (grapefruit) fruit extract, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit extract, citrus tangerina (tangerine) fruit extract, citrus grandis grapefruit) seed extract, tocopherol, potassium sorbate, xanthan gum, citric acid. 


* Not tested on animals and do not contain ingredients of animal origin
* Parabens free
* GMO free
* Do not contain SLS or SLES
* Free from petro-chemicals
* Environmentally friendly
* Natural ingredients
* Suitable for vegetarians and vegans 




Nu-mi permit sa va recomand cosmetice,insa:
  • daca sunteti in cautare de o lotiune de corp cu efect durabil de hidratare,fara sa lase urme grase ori sa pateze,lotiunea cu levantica si musetel poate fi o solutie.
  •  daca hidratarea corpului este acel aspect pe care il uitati de multe ori cand vine vorba de rutina ingrijirii,atunci trebuie sa aveti acest produs.Mentine hidratarea optima a pielii.
  • daca aveti pielea uscata sau obosita,extractul de musetel va poate ajuta.Si daca iubiti si lavanda macar jumatate din cat o iubesc eu...
  • daca va place sa dormiti precum un bebelus.Are efect calmant,relaxant.

    Mie imi place foarte mult,cu siguranta o voi cumpara (o gasiti in Cosul Bio,la aprox.30 lei-250 ml).



Cum vi se pare?Aveti nevoie de ea?

    Pe curand!



  

 

Blog Template by YummyLolly.com