9 ian. 2012

Cadourile-gestul conteaza?


     Nu stiu voi cum sunteti,la mine un cadou primit imi vorbeste,in primul rand,despre persoana care mi-l ofera.Despre caracterul acesteia,dar si despre atentia la nevoile ori preferintele mele,despre cat de bine ma cunoaste.
 ``Gestul conteaza`` nu e o afirmatie care sa ma caracterizeze.Ma refer la darurile facute dintr-o oarecare obligatie,fara sa se tina cont de preferinte,daruri facute ca sa fie facute.Acela nu mai poate fi considerat un gest care sa conteze...Printre cele mai neinspirate daruri primite se numara maimutoii de plus,desi odata mi-am cumparat un hipopotam foarte mare(pentru a-l folosi pe post de perna).Inteleg ca oamenii daruiesc animalute din plus pentru ca tuturor ne aminteste de copilarie,dar oricat de copil imi place sa cred ca inca sunt....tot nu-mi plac.Nu mi-au placut niciodata,daca ma gandesc bine,nici macar atunci cand eram copil.Alte cadouri neinspirate:bibelouri,seturi de cani/pahare sau vaze.De ce ar fi vaza (glastra) un cadou care sa ma bucure de ziua mea,de exemplu?Sau seturile cu sapun,sampon,gel de dus..etc.Nu pot sa nu-mi pun intrebarea arat de parca am nevoie de un sapun?
  O alta categorie de cadouri cu care n-am fost niciodata de acord:hainele de foarte proasta calitate.In general sunt de marime universala si miros a sintetic,a plastic chiar daca le bagi de doua ori la masina.Ah,da,si dupa aceste doua spalari deja nu mai sunt purtabile.Si daca totusi rezista la spalat,sa nu mai vorbim de disconfortul simtit la purtare...



 Care a fost cel mai inspirat cadou primit?Raspunsul ma trimite de fiecare data la putinele ipostazele in care am fost suprinsa cu adevarat.E foarte greu sa fiu luata prin suprindere cu ceva,pentru ca am un simt enervant de dezvoltat al anticipatiei si,popular vorbind,ma prind repede.
Totusi,cel care-mi vine-n minte este si cel mai recent cadou primit de la Bioderma,carora le multumesc
  si pe aceasta cale.


   Nu am gusturi sofisticate,insa prefer calitatea in locul cantitatii.Concret,scrie-mi niste randuri din suflet,decat sa-mi daruiesti vreun bibelou kitschos,ofera-mi aroma unui buchet de frezii,decat un parfum greoi,o carte in locul unui sac cu dulciuri.
   Care este parerea voastra in ce priveste cadourile?Gestul conteaza-adevarat sau relativ fals?




    Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com