4 ian. 2012

GlamPack-ul meu de ianuarie



   Desi am vazut nemultumirile legate de primul GlamPack de la noi,mi-am luat inima in dinti si am comandat si eu,tentata de bunatatile naturale din luna ianuarie.
  M-a costat 29 de lei,plus 10 lei transportul prin posta cu plata ramburs.Total 39 ron.A ajuns safe,frumos ambalat intr-o cutie de carton si puternic captusita de brosurile informative.Ieri,3 ianuarie,mi-a fost preluata comanda (o dadusem pe 2 ianuarie prin intermediul formularului de comanda) si azi aveam deja avizul in cutia postala.
  M-am laudat deja cu produsele pe facebook,deci multe dintre voi s-ar putea sa le fi vazut deja acolo.Iata-le,deci:




Sare de baie ``So White Ball`` de la Lush,varianta full size (100 g).Miroase divin,dar..eu nu am cada :D
Descriere oficiala (site lush.ro)
Este sare de baie si spumant de baie, doi in unu. So White se dizolva mai greu, deci va dura o vesnicie la tine in cada. Desigur, trebuie sa stai in cada pana se consuma definitiv, deci vei avea parte de o baie lunga si relaxanta. Pe langa spuma de zapada care face apa alba ca neaua, aceasta contine si ulei absolut de trandafir, ulei de bergamota, parfum de neroli care miroase a mar.



 Masca Roz de la Lia-delicii pentru piele:ten mixt sau gras.M-a nimerit cum nu se putea mai bine,eu avand tenul mixt.Abia astept sa o incerc!(5g)

 Balsam pentru par Argital cu argila verde si ulei de jojoba (20 ml).


 Crema peeling pentru corp Weleda (20 ml).


    Masca cu argila Rivage (20 g)











  Ulei cu lavanda Weleda. (2 ml)









Brosuri informative

   Jos palaria pentru impachetare si timp de livrare.Pentru ochiul critic al soacrei (din mine),urmatoarele obiectii:
  • 4 din cele 6 produse sunt esantioane,deci in mod normal (legal) nu sunt de vanzare.Inteleg ca proiectul trebuie sa obtina si un castig,insa...insa.
  • 2 masti intr-un singur pachet?da,din 6 itemi.
  • ce ma fac cu ball-ul de sare de baie?Ei,nu,..glumesc,nu asteptam sa fiu intrebata daca am cada sau dus.
  • dupa cum spuneam si mai sus,abia astept sa incerc masca de la Lia.Dar,ce ma faceam daca aveam tenul uscat?Sau sensibil?
 O socoteala rapida pentru produsele non-mostra:
- sarea de baie So White=18,6 (conform site-ului lush.ro)
-masca roz de la Lia costa 54 de lei 30 de grame.Pentru 5 g cat am primit ar inseamna un cost aproximativ de 9 lei.
 Total=27,6.Calculand si transportul 10 lei,pachetul meu ar fi costat undeva la 37,6 lei.In momentul asta pot sa ma gandesc ca am primit niste mostre cadou la comanda mea,nu-i asa?:P

 Concluzii:a fost o experienta placuta,in conditiile in care stiam tipul produselor din aceasta luna.Recunosc ca Lush si Lia au fost cei doi L care au avut o mare influenta asupra deciziei mele.Daca o sa cumpar si luna viitoare?Ramane de vazut ;)


 Astept sa-mi spuneti cum vi s-a parut pachetelul meu glam si ce ati primit voi (daca ati comandat).Nu plec pana nu va intreb si altceva:cine are cadita si vrea sarea de baie Lush?Va spun inca o data ca miroase super super suuuuuper bine!!!Si cum nu am una pentru fiecare,voi alege castigatorul dintre persoanele care imi vor lasa un comentariu la aceasta postare.Aveti timp ``sa ma comentati``pana maine,5 ianuarie,ora 22:00.Personal voi contacta castigatorul pentru datele de livrare.Suna bine?


LATER EDIT:Castigatoarea sarii de baie Lush este Alexa1202.Felicitari!Am anuntat castigatoarea pe facebook,prin randomizarea listei cu cei 23 de participanti.Click aici pentru vizualizare.


   Pe curand!






 

Blog Template by YummyLolly.com