26 ian. 2012

Review:masca roz by Lia-delicii pentru piele

sursa


  N-am mai folosit produsele Liei,insa cateva nume imi rasuna in minte (de exemplu Parfum de stele sau Printesa Levantica,stiti voi,ca am mai mentionat de ea) si ma fac sa tresar cand le vad fie catalogul cu copertile vesele,cand le vad prin vreun wishlist sau cand ``rascolesc`` site-urile dupa ceva delicii pentru piele (cum bine isi spune Lia).
  
  Cand am comandat glampackul,in ianuarie,Lia a fost unul din motivele determinante.Si spre norocul meu (spun noroc,pentru ca in glampack nu stii niciodata ce primesti ) am primit  masca roz pentru ten mixt (normal/mixt sau mixt/gras).

  Ce contine masca roz:argila roz,zmeura si lapte de cocos.Argila roz are actiune dezinfectanta si de netezire a pielii si se foloseste ca masca hidratanta si antirid.Antiseptic si cicatrizant, joaca un rol astringent, de purificare si de accelerare in regenerarea tesuturilor degradate. Este deci foarte eficienta in tratarea ranilor.


   Am primit 5 grame de produs sub forma de pudra,un continut suficient pentru doua aplicari.Desi am primit si o brosura cu produsele Liei,nicaieri nu era mentionat (nici pe site) cum se prepara aceasta masca.
  De obicei,mastile cu argila le realizez fie cu apa termala si diverse uleiuri (argan,masline,migdale dulci),fie doar cu apa.Asa ca,si de aceasta data am procedat similar:
  • am curatat un borcanel (il tin special pentru mastile din argila) in care am adaugat pudra roz.
  • am adaugat apa termala atat cat sa formez o pasta fina.
  • rezultatul il puteti observa in colajul de mai jos.


   Am aplicat pasta rezultata pe tenul perfect curat si am lasat sa actioneze timp de 10 minute,pana s-a uscat.E una din acele masti cu care nu-ti permiti sa razi,sa casti ori sa stranuti,pentru ca strange tare.
    Dupa ce am clatit cu apa calduta,iata primele efecte:
  • in primul rand,porii erau mai inchisi,deci mai putin vizibili,aspect care nu poate decat sa ma bucure.
  • tenul a capatat un aspect mat,efect ce s-a pastrat cateva ore.
   Cantitatea obtinuta cu 5 grame de masca roz mi-a ajuns pentru doua aplicari.Mie mi-a placut si mi-ar fi placut ca aceasta experienta (prima cu argila roz) sa fie ceva mai indelungata.Am vazut ca recipientul full size contine 30 de grame,costa 54 de lei si poate fi comandata aici.

  
   Voi ati incercat masca roz sau argila roz?Cum vi s-a parut?


         Pe curand,




 

Blog Template by YummyLolly.com