2 ian. 2012

Noi inceputuri

 

   Sedata cu pliculete antigripale si ingropata in munti de servetele,incerc sa-mi incep anul in mod optimist.Printre reprize de somn,lucrez la panoul cu dorintele mele pentru acest an.Dap,o sa-mi iasa pana la urma.Printre ele se numara putine de ordin material,multe care ii privesc pe cei din jurul meu,dar si mai multe pentru mine,ca om.Si tot ce-mi doresc mai mult e sa fiu sanatoasa pentru a putea desprinde,unu cate unu,biletelele colorate,in semn de``misiune indeplinita``.
  
   Si blogul va trece printr-o serie de schimbari.Desi initial am vrut sa ma axez pe reviews,cu timpul am extins aria de discutii,aspect pe care as vrea sa il pastrez si in acest an.De aceea,blogul va primi un alt nume,nu m-am gandit exact la ceva,insa cu siguranta imi va caracteriza activitatea mult mai bine.De asemenea,anumite rubrici isi vor schimba numele si o sa va dati seama despre ce vorbesc la timpul potrivit.

 In acest an o sa ma bazez foarte mult pe urarea pe care v-am facut-o si voua,pentru ca mi se pare foarte relevanta.

 Maine,cei mai multi dintre noi se vor intoarce la serviciu.Va doresc o saptamana relaxanta!


   Pe curand!




P.S.:Nu uitati ca pe pagina de facebook a blogului,am pus la bataie paleta Bare by Sigma.Reguli simple,exact cum va place.Succes!

 

Blog Template by YummyLolly.com