29 ian. 2012

Say HELLO to Handmade Sister!


    Cred ca a venit timpul sa va marturisesc ca unul din planurile mele pentru acest an este acela de a descoperi cosmetice naturale,bio,mai mult decat am facut-o in trecut.Sunt inca la inceput,imi place sa-i citesc pe cei care au descoperit deja alternativa bio si ciulesc urechile la fiecare recomandare,promitandu-mi sa o pun in practica daca ma avantajeaza.Nu pot sa nu o mentionez aici pe Clarra -mica enciclopedie,cum imi place mie sa-i zic.Profit de ocazie sa-ti multumesc si sa mai fac o paranteza (sa stii ca mi-am luat ulei de cocos :P). O sa va vorbesc intr-un post viitor despre aceasta dorinta a mea,cum a inceput,in ce etapa ma aflu si incotro merg.
Astazi vreau sa ma opresc asupra unor cosmetice realizate din ingrediente cu certificare Bio si cu mare pasiune.Pasiune pentru produse naturale,interes pentru frumos si arta.
    Pe Cristina am cunoscut-o ca fiind handmade sister si,din prisma pasiunii pentru crearea cosmeticelor naturale,spune despre ea: ``nu sunt o inveterata bio, nu cred ca tot ce mancam trebuie sa fi crescut neaparat pe pajisti verzi si fara stres (..)``.Ea a fost cea care mi-a daruit cateva produse spre testare (pe unele le-a modificat in functie de tipul tenului meu),cosmetice pe care vreau sa vi le prezint si voua pentru ca,cine stie,poate vi se deschide apetitul pentru aceasta alternativa.








In primul rand,vreau sa ii multumesc Cristinei pentru parfumelul solid,a fost primul produs pe care l-am desfacut nerabdatoare.Probabil ca stiti cat iubesc parfumurile si,desi nu as renunta niciodata la cele obisnuite,neconventionale,cred cu tarie ca parfumurile din uleiuri esentiale ocupa un loc special in preferintele mele.
  Ce se ascunde sub designul dragalas?Un parfum solid cu o baza hidratanta de unt de shea,ceara de soia,ulei din seminte de struguri si uleiuri esentiale:levantica (nu putea sa lipseasca,fiind preferatul meu),YlangYlang,vanilie dulce si o nota citrica.

  Serenite este un parfum de puls,puternic la inceput,pentru ca apoi sa se lase imblanzit de caldura corpului (si poate de bataile inimii).Il gasesc perfect pentru diminetile de iarna din ultimele zile (daca locuiti in sudul tarii,stiti la ce ma refer).





Serul antirid cu ulei de argan si susan este special conceput pentru tenul normal si mixt,cum este si al meu.Nu contine apa,deci necesita aplicarea pe tenul umed,astfel serul va fi absorbit cu usurinta.
 Contine pretiosul ulei de argan,cunoscut pentru proprietatile sale antirid,ulei de susan-previne imbatranirea prematura,rol restructurant si de ecranare solara,unt de shea-hidratant intens,ulei de jojoba-controleaza excesul de sebuum,ulei de macadamia si un strop de ulei esential de Ylang Ylang.
Un ser care combina toate proprietatile binefacatoare ale uleiurilor: regleaza secretia de sebum a tenului mixt, previne ridurile, restructureaza pielea, hidrateaza si tonifica.
 Eu l-am primit in format mini-size,recipientul full size avand 30 ml.Corectez,l-am primit in format normal,de 30 ml.
  *voi reveni cu review complet.






Crema hidratanta cu Aloe Vera si Ulei de Jojoba este,de asemenea,indicata tenului mixt (dar si tenului mixt).O voi utiliza seara,inainte de culcare,alternand cu serul prezentat anterior.
Ce contine:aloe vera,un excelent hidratant,nutritiv,cicatrizant,regenerant si cu efect purifiant,ulei de jojoba,ulei de susan,ulei de Tea Tree -antiseptic, puternic antibacterian, antimicotic, detoxifiant,ulei esential de menta-recomandat în tratamentul tenului gras, congestionat şi în tratamentele anticelulitice. Fortifică mecanismele imunitare ale pielii, vitalizează şi tonifică pielea, stimulează schimburile de substanţe la nivel celular.
  *voi reveni cu un review complet.







 Gelul pentru gomaj cu gel de aloe vera,sapun lichid Bio din ulei de masline si cocos,granulat fin uscat, pentru gomaj, uniform, obținut sâmburi măcinati de masline si migdale,guma xantan.
 L-am si pus la treaba:imi place textura sub forma de gel si imi place efectul lasat de granulele exfoliante.L-am folosit ieri si pe gat si decolte,dupa care am aplicat crema hidratanta.Rezultatul:hidratare profunda.
*voi reveni cu un review complet.





   Ei bine,ce parere aveti? Daca vreti sa o cunoasteti mai bine pe Cristina,handmade sister,va invit sa-i vizitati blogul si magazinul de pe breslo,locuri in care puteti admira creatiile cosmetice si alte indeletniciri care au legatura cu frumosul,insa sub forma artei.De asemenea,ii puteti urmari activitatea si pe facebook,pagina este noua (sunt sigura ca orice like&share va fi pretuit).Oriunde o vizitati,lasati-i un gand bun si din partea mea.


    Va imbratisez,




 

Blog Template by YummyLolly.com