5 mar. 2012

Rose Garden de la Benecos Natural Lipgloss



 Am primit gloss-ul Rose Garden impreuna cu alte trei produse de machiaj marca Benecos: blush,fard de pleoape (quattro) si un eyeliner lichid.Imi plac toate,le folosesc pe toate,dar o sa va vorbesc despre fiecare in parte la timpul cuvenit.
 Sunt sigura ca ati auzit de Benecos,producatorul german de cosmetice minerale 100% naturale. 
  0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.



   Desi pare o nuanta inchisa,Rose Garden reprezinta acea nuanta de roz pe care o poti purta pentru un machiaj de zi: ton cald si consistenta light.Marimea pensulei ofera cantitatea exacta pentru o aplicare,iar forma acesteia permite o aplicare precisa.
  In general,in ce priveste gloss-urile am o problema: o data ce devin lipicioase,nu le mai suport pe buze si incep sa-mi ``mananc`` buzele.Astfel,buzele mele arata mai mereu jalnic.Cred ca Benecos este printre foarte putinele glossuri care nu numai ca nu este deloc lipicios,dar imi si hidrateaza foarte bine buzele.Il simt ca pe un balsam.
 La o privire mai atenta a recipientului am observat ca gloss-ul contine si mici particule sidefate,care pe buze se vad foarte discret,aspect foarte important pentru mine.Tot in ce priveste aceste particule,imi place ca nu le simt pe buze.Sunt sigura ca si voi cunoasteti acea senzatie neplacuta,cand buzele sunt pur si simplu zgariate de particulele de sclipici continute de un gloss.




In ce priveste rezistenta,n-as putea spune cu exactitate un timp.Totusi,avand in vedere ca vorbesc foarte mult (jobul mi-o cere) si ca aplic glossul in jurul orei 2:30 (de exemplu),pe la ora 5 buzele inca imi lucesc frumos.

  Nu o sa fac swatch-ul pe mana pentru ca mi se pare irelevant pentru un gloss,ci direct pe buze.



 



 Contine 5 ml de produs propriu-zis,costa 36 de lei si il puteti gasi aici,alaturi de alte cosmetice pentru machiaj marca Benecos,bio-cosmetics fiind In Romania importator exclusiv.




 Ce parere aveti,va place?Voi utilizati produse de make-up naturale?


   Pe curand,




 

Blog Template by YummyLolly.com