1 iun. 2014

OOTD: Too much orange will not kill you!

Hello, ladies!!! :)

Weekend cu năbădăi pentru mine. :P
Minte care refuză să coopereze. Corp care nu doreşte să se mişte. Apatie de start generalizată. Un dolce far niente nu tocmai dulce pentru că n-aş fi vrut asta. Îmi propusesem multe şi n-am reuşit mare lucru; poate că era nevoie să mă refac după o săptămână destul de solicitantă pentru a o putea lua de la capăt!

Referitor la obiective neîndeplinite, îmi propusesem să scriu circa trei postări (pentru care am material din belşug):
- Happy moments - Vă e dor de ea? Mie da! 
- Un munte de produse consumate -  firma Farmec ar trebui să se bucure pentru cât îi susţin vânzările; veţi înţelege la timpul potrivit această remarcă!
- Review produse Moraz (şampon şi balsam pentru păr; ulei pentru unghii şi cuticule)
Se pare că-s nevoită să spun că va veni şi timpul lor!

Înainte de a pleca cu Dia în parc dorind să petrecem quality time, am rupt jumătate de oră, am dat fuga până la gară (n-a fost nevoie să alergăm mult! :P), am tras nişte poze cu o ţinută care mi-e dragă, pe care vreau de mult timp să v-o prezint şi pentru care vremea răcoroasă şi năzuroasă îmi dădea concursul! 

Misiune îndeplinită. Cu fotograf fără prea multă dispoziţie din cauză că era flămând (cu atât mai mult contează că mi-a făcut hatârul - thanks, baby bun!)... Schimb de haine şi pantofi comozi. Direcţia: părinţi/bunici. Masă copioasă oferită în cinstea Zilei Copilului (pe mama am citat-o). Parc.  Şotron (Alex ne-a dat clasă :P). Relaxare, verdeaţă, aer curat.

*Cerceii sunt de pe Romwe, i-am primit cadou de la o minunată prietenă, Simona - VintageLook. Scumpa mea, îţi mulţumesc mult, îi ador!!!
* Inel Forever 21...
*Veţi recunoaşte  jacheta Bershka de la Kurtmann. A fost purtată de n-sprezece mii de ori şi va mai fi! 
*Geanta Tris - dacă vă spune ceva denumirea firmei. 
*Restul elementelor ţinutei sunt random.












A fost zi de 1 Iunie! Se putea să nu ne prostim sau să nu ne hlizim?! :))

Aici, de fapt, mă prăpădeam de râs! Dacă am fotograf hazliu, deh, ce pot face?!
Hlizeala e... mic copil! :))

Fetelor, vă aştept  feedback-ul! Ştiţi deja cât de important este pentru mine! 
Cuvinte de apreciere sau critici constructive, simple gânduri, păreri, consideraţii, 
glume, întrebări - toate-s cu bucurie primite!

Vă îmbrăţişez strâns şi vă doresc ca săptămâna viitoare să fie frumoasă, 
cu echilibru în toate, cu tonus şi energie, cu multe zâmbete!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com