30 iun. 2014

OOTD: Little black dress by Zara

Sau...

Dare to wear a sexy cleavage
Black beauty
Seven heaven
On top of the world
Cloud Number 9 
(Brian Adams cânta piesa asta, nu?!)

Se pare că am o problemă în privinţa titlurilor postărilor! :)) Uneori  nu găsesc nimic potrivit, nimic inspirat nu îmi vine în minte. Alteori, îmi circulă nenumărate idei, fiecare dintre ele îmi place din diferite motive şi... mi-e greu să aleg! E specific Racului care sunt! E o manieră de a căuta varianta optimă, un fel de "dans" al tendinţei de a fi perfecţionist  - tendinţă care nu ştiu dacă este constructivă! 

Mă opresc din a bate câmpii! Vreau să vă prezint o rochie ce mi-a adus multe complimente de la dragul meu drag şi în care m-am simţit foarte bine datorită acestui fapt. În plus, un decolteu atât de îndrăzneţ rar am purtat şi e nevoie de ceva tupeu atitudine pentru el! Cert e că neobservată nu vei trece! Îmi place foarte mult croiala rochiţei, îmi place materialul texturat, e o piesă vestimentară deosebită - cu sare şi piper! 

O prietenă - o doamnă cu personalitate puternică, o persoană care are opinii clare şi ferme, asistând la deschiderea coletului, m-a certat pentru faptul că am ales o rochie neagră, în plin sezon estival! I-am spus că mi-a căzut cu tronc rău de tot şi n-a fost chip să-i rezist! Întâmplarea a făcut să ne întâlnim înaintea şedinţei foto - cu încântare am primit confirmarea adusă de complimentul: Eşti foarte frumoasă!  şi tachinarea: Cam decoltată, dar chiar îţi vine bine!...

Am ales această little black beauty fiind dragoste la prima vedere şi sunt bucuroasă că se află acum în garderoba mea. Poate fi salvatoare în momente critice când nu ştiu ce să îmbrac (vă sună familiar, nu-i aşa?!)... În unele situaţii, pentru a marca talia, merge completată în mod inspirat de o centură aurie/argintie metalică. Dacă nu va permite contextul un decolteu atât de ofertant, pot camufla parte din el cu o broşă-floare/fundă, cu un şirag de perle (înnodat strategic, poate!).


Gata cu vorba, să invităm pe podium frumoasa rochie neagră - Zara, cu adânc decolteu în V!


Am purtat:
Colier Forever21
Geantă-plic din hârtie
Sandale random











Un pescăruş a ţinut morţiş să apară în poză! :)




Cum rochiţa nu se mai află pe stoc, puteţi studia aici oferta existentă în magazinul online; am văzut unele modele similare sau, de ce nu, poate descoperiţi altceva mai colorat care să vă facă cu ochiul! 


Sper că v-au fost pe plac fotografiile "cu capul în nori"!
Pentru că este o rochie la înălţime (la figurat vorbind!), am dat Cezarului ce-i al Cezarului şi am ales pentru shooting o locaţie de mult timp propusă de fotograful iubit şi răbdător nevoie mare
 - pe un bloc de 10 etaje;  în premieră pentru mine...  Nu-i atât de ameţitor cum m-aş fi aşteptat, m-am simţit în siguranţă!

Vă aştept cu multă nerăbdare impresiile! Fiecare vizită a voastră şi fiecare gând exprimat în rubrica de comentarii sunt  valoroase pentru mine!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com