2 iul. 2014

Summer favourites from Sheinside

Hello, ladies! 

Dragelor, dacă vedeţi pe cineva bântuind fascinată de o întreagă lume nouă care se deschide cu fiecare fereastră doar cu un click, să ştiţi că eu sunt aceea! Nu vă veţi mira prea tare, în mod sigur îmi înţelegeţi slăbiciunile femeieşti - doar suntem în aceeaşi horă a sexului frumos! Şi-apoi, nu costă nimic să mă uit; ba dimpotrivă, mai fur câte-o idee, găsesc inspiraţie. E drept, se prea poate să mă cucerească ceva în aşa măsură încât să spun: Vreau să fie al meu!/ Aşa ceva chiar îmi trebuie căci nu am!/ Mi se cere! (vorba cuiva drag, din familie)...

Mi-am spus că vă va fi pe plac să împărţim bucuria acestor frumuseţi selectate de pe Sheinside. Să nu le păstrez doar în folder!  Aşa că m-am jucat, făcând nişte colaje... E lesne de observat că printul floral aflat în tendinţe e pentru mine la putere! 

Vă las cu imaginile fiecărui articol ales; vă recomand să urmaţi linkurile pentru a putea studia detalii cu opţiunea zoom şi informaţii despre material, preţ, mărime - sunt aspecte esenţiale cărora e necesar să le acordăm atenţie când facem shopping online.  




Let's enjoy summer time!
link 1  /  link  2  /   link  3   /   link  4  /   link  5 


Day dreaming...
 link 1  /   link  2

KEEP CALM and  CHOOSE floral print! :)
link  1  /  link  2


Eeii, v-a plăcut plimbarea, fete dragi?! 

Aştept să-mi spuneţi care e pentru voi piesa ce v-ar putea suci minţile sau, de ce nu, 
un top al preferatelor? 
Nu ezitaţi să puneţi link în comentarii 
dacă aţi găsit pe acelaşi site un alt articol ce v-a vrăjit!

Vă mulţumesc pentru vizită şi vă doresc să aveţi zi senină în toate cele! :)

Pupicei, cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com