12 iul. 2014

Birthday Giveaway (3) - by Triodeluxe & Lavender Thoughts - ÎNCHIS

Bună, fete dragi! :)

Ştiu că mă aşteptaţi şi că sunteţi nerăbdătoare să aflaţi care este cea de-a treia surpriză pregătită special pentru voi! Mai întâi, o scurtă relatare personală! Pe vremea când eram doar follower în blogosferă, am câştigat un giveaway organizat de Simona - Vintage Look. Mi-au plăcut mult produsele Anian primite atunci! Având încredere în calitatea lor, am decis să încerc şi un altul: spray-ul Anian Curl Activator (review pe blog, aici)! A trecut mult timp de-atunci şi a fost nelipsit pe etajera băii mele! L-am comandat online  în repetate rânduri. Voi l-aţi tot văzut menţionat printre produsele preferate. Ce confirmare mai bună despre cât de mult ţi se potriveşte un produs decât faptul că te-a fidelizat şi îl achiziţionezi în mod repetat?!

Cred că deja începeţi să intuiţi... Site-ul Triodeluxe a răspuns cu multă amabilitate şi generozitate propunerii mele de a vă aduce bucurii şi vă oferă astăzi două premii frumoase şi tentante!


PRIMUL PREMIU:

- Şampon Anian cu keratină (aici)
   - Balsam Anian cu keratină (aici)



AL DOILEA PREMIU:

- Tratament nutritiv Tresemme Diamante (aici)
- Gel de duş Moussant Anian (aici)



Ce spuneţi, ispititoare cele doua pachete de produse? Mmmmm!!! Mă gândeam eu că vă vor fi pe plac! Vă invit să vă înscrieţi la concurs, răspunzând unor reguli foarte simple:

1. Urmăriţi Lavender Thoughts prin GFC.
2. Like paginii de Fb a site-ului Triodeluxe (AICI). Dacă puteţi da like şi paginii de Fb a blogului, aş aprecia - repet: numai dacă e posibil (căci ştiu că există unele "obstacole" a căror cauză e încă neelucidată)! 
3. Share pe Fb acestei postări.

Comentariul lăsat de voi trebuie să conţină:
- nume GFC;
- nume Fb;
- linkul de share;
- o adresă de mail la care puteţi fi contactate.

Termen limită pentru înscriere: 31 iulie 2014.
Câştigătoarele vor fi alese apelând la Mr. Random. Îmi rezerv câteva zile pentru a extrage şi a anunţa numele celor două fete norocoase!

De-acum, nu mai staţi pe gânduri, aveţi liber la înscrieri! 
Vă aştept în număr cât mai mare!  Mult succes tuturor!  :)

 Vă mulţumesc frumos pentru faptul că sunteţi aici, cu mine - nici nu ştiţi 
cât de mult apreciez asta!
Vă pup, vă îmbrăţişez şi vă trimit zâmbete calde!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S.  Găsiţi prima surpriză - Handmade Sister, AICI... 
iar pe cea de-a doua - Kurtmann,  AICI ! 

Norocoasele câştigătoare sunt...

Primul premiu:

Felicitări, Missyka!!!


Al doilea premiu:

Felicitări, Cristina Popescu!

Fetelor, vă doresc să folosiţi cu bucurie produsele oferite de Triodeluxe! :)
Vă aştept să mă contactaţi pentru a-mi comunica datele voastre...



 

Blog Template by YummyLolly.com