9 iul. 2014

Giveaway Birthday - doar un preview!

Hello, hello! :)

Se cere o cântare de La mulţi ani!. Stooop, nu acum! Păstraţi-vă glasul, e nevoie ca mâine să fie în formă maximă! Da, daaa, eu mi-s sărbătorita şi voi împlini 38 de anişori! Sunt multe motive pentru care mă bucură această aniversare, cel mai important find acela că cifrele mele norocoase sunt 3 şi 8! :)) Mă ţin de glume, dar...ce moment mai bun decât acesta?!


Eeee, mi-am zis eu de mai mult timp că îmi doresc să vă fac cinste de ziua mea! Îmi sunteţi bune prietene, mă citiţi cu răbdare şi consecvenţă, împărtăşim bune şi rele - mă susţineţi în această tumultuoasă şi pasionantă activitate (şi nu numai aici!)! Pe scurt: fete dragi, vă simt foarte aproape de suflet şi însemnaţi mult pentru mine!

Am pregătit "masa şi dansul" vorbind cu oameni frumoşi care au fost de acord să mă susţină pentru a vă aduce bucurii! Da, sunt mai mulţi astfel de oameni minunaţi şi veţi descoperi în perioada următoare ce surprize v-am pregătit avându-i alături! Mai mult, nici că voi spune acum! Păstrez nişte aşi în mânecă. Doar un detaliu: desfăşurăm petrecerea pe parcursul mai multor zile... ca-n nunţile împărăteşti! :D 

Vă invit să vă bucuraţi împreună cu mine de ceea ce am pus la cale cu entuziasm! 
Mi-aş dori să participaţi cu poftă de viaţă şi de inedit, cu inspiraţie şi spirit ludic! 

Ce spuneţi, v-am trezit interesul, sunteţi curioase să aflaţi prima surpriză?
Doar până mâine dimineaţă trebuie să aşteptaţi! :)


Avalanşe de pupici şi de îmbrăţişări!
Cu mult, mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com