14 iul. 2014

OOTD: Tricou Bershka Outy Green. Verde=Relaxare!

Bună, frumoaselor! :)

Am avut ca "obiective turistice" cu scop terapeutic şi fotografic lanul de rapiţă (aici), lanul de orz (aici), lanul de grâu şi maci (aici); ultimul de pe wishlist era lanul de floarea-soarelui. Iubitul şi răbdătorul meu fotograf m-a rugat să-l ajut cu ceva: avea de făcut o rocadă ce implica maşina de serviciu, maşina noastră personală, un coleg ce locuieşte într-o altă localitate şi pe subsemnata ca şoferiţă! Brrrruuummm, bbrruummmm, până la lanul de floarea-soarelui! Aţi dedus că am fructificat momentul şi-am împuşcat doi iepuri dintr-un foc!

După ce am făcut pozele pe care le veţi vedea, am avut o revelaţie şi i-am spus dragului meu drag ceva ce, în ciuda atâtor ani împreună, nu ştia despre mine! În vara asta am trăit eu pentru prima dată astfel de experienţe! Nu spun că mă dau în vânt după ele, dar e păcat să trăieşti fără a şti zumzetul cumva neliniştitor al albinelor din lanul de floarea-soarelui, perişorii aspri de pe tulpina fiecărei plante, felul în care fac galbenele pălării front comun - all for one, one for all! Experienţe senzoriale sunt şi celelalte enumerate mai sus - vă îndemn să experimentaţi, nu lăsaţi toate acestea să treacă pe lângă voi sau, mai bine spus, nu treceţi pe lângă ele fără a vă opri! Vă încărcaţi astfel cu un tip de energie pe care, poate, nu o cunoaşteţi!

Era la asfinţit; floarea despre care toată lumea ştie că e îndrăgostită de mândrul soare renunţase la a-l urmări şi cred că i-am cam tulburat liniştea! Dar ne-am purtat cu delicateţe şi, probabil, ne-a uitat deja!

Am purtat:
Tricou Bershka - via Kurtmann,  AICI
Pantaloni VILA - via Kurtmann,  AICI
Cercei Koton
Celelalte elemente - random











 Nighty night! :)


Să vă spun un pont despre tricoul purtat: am ţinut cont de  precizarea de pe site - aspect strâmt - şi am comandat mărimea L; am fost inspirată, se aşază frumos astfel (eu fiind mai dolofănică :P); e din bumbac finuţ, subţire, numai bun pentru vară; acum este şi la reducere, doar 13 lei - preţ excelent!!!  Vi-l recomand!

Vă aştept cu nerăbdare părerile despre ţinuta mea simplă, dar veselă 
- purtată cu drag, cu relaxare!

Vă doresc o saptămână reuşită, fete dragi! :)
Pupiceeei!

Ilda
Lavender Thoughts to you

Important!!!
Pe blog se află 3 concursuri active! V-aţi înscris?
Handmade Sister - AICI
Kurtmann - AICI
Triodeluxe - AICI

 

Blog Template by YummyLolly.com