4 iul. 2014

Noutăţi Kurtmann... la cald! (1)

Hello, ladies!

Avem o  postare scurtă azi, ca de control, să văd dacă sunteţi pe fază! :))

Vă prezint rapid, în mare goană, conţinutul ultimului colet Kurtmann! Având în vedere graba, aş fi putut să îmi exersez răbdarea până când aveam posibilitatea să vă prezint ţinute în care apar aceste noi produse comandate; si vor fi outfit-uri, ca de obicei - asta e o promisiune! În plus, mereu am considerat că hainele arată mult mai bine când sunt îmbrăcate! Dar nerăbdarea, entuziasmul (nărav din fire ce n-are lecuire) şi alte câteva motive personale mă animă şi mă determină să mă laud aşa, la cald! :D

Ştiu că nu-i cu supărare şi că vă pot inspira sau, de ce nu, chiar instiga astfel de postări!  Voi face câteva precizări ce vă pot fi utile, apoi vă las fotografiile; vă îndemn să accesaţi linkurile (pentru detalii)!

*Ambele tricouri sunt din bumbac de calitate, subţirel - potrivit sezonului; foarte puţin transparent este cel  vernil - dată fiind nuanţa deschisă şi textura fină. Mi-am luat M la cel orange (Zara) şi L la cel verde (Bershka). Ambele-s frumoase şi de-abia aştept să vi le arăt în combinaţiile pe care le am în minte! 

*Colierul e minunat! E evident acest lucru?! :)

*Fusta e dintr-un material bun, dens - o vâscoză. Are şi puţin elastan. Croială frumoasă, conică, urmând linia corpului. Lungimea: sub genunchi (aşa vine la 1,62 m înălţime). Printul floral e ca o pictură minunată. Cu regret, sunt nevoită să o returnez! E o fustă foarte frumoasă, dar o văd pe un trup fără cusur; e potrivită unui corp fără colăcei şi alte depuneri nedorite; o pot recomanda şi acelora care nu au astfel de reţineri - dacă doreşti, îi poţi găsi combinaţii inspirate, încât să evidenţiezi doar ceea ce are frumos corpul tău.  Ce iau la schimb?! Două eşarfe, ambele simple, fără printuri: una din bumbac orange - Zara (aici), alta din vâscoză de un roz aprins - Pimkie (aici).

(click  pe denumire)

(click  pe denumire)
Atenţie: nuanţa reală a tricoului este cea care apare pe site, 
camera mea nu a surprins nici pe departe realitatea! :)) 

(click  pe denumire)

(click  pe denumire)

Am dat comanda ieri, după prânz. Astăzi, de dimineaţă (nu cu noaptea-n cap), curierul era la uşă! Mi-am ales cele două eşarfe (solicitând returul fustei) - deja m-au anunţat prin sms că a fost expediată comanda şi că va fi livrată luni. Echipa Kurtmann e de la Sibiu! Se cunoaşte influenţa germană - sunt serioşi şi eficienţi, au respect pentru clienţi/colaboratori! Când cineva merită să îi spun :Jos pălăria!,  eu aşa îi spun, cu toată inima... Cine nu se bucură atunci când îi sunt apreciate calităţile?!

V-a plăcut plimbarea la Kurtmann, nu-i aşa?! Înseamnă că mă mai însoţiţi şi altă dată! :)

Nu vă mai întreb nimic, vă spun doar că mă bucură gândurile pe care mi le lăsaţi 
la rubrica de comentarii!

Să aveţi weekend excelent, aşa cum vi-l doriţi!
Cu drag, pupiceeei!

Ilda
Lavender Thougths to you

P.S. La mine şi cea mai scurtă postare tot are întindere! Sunt incorigibilă, oare? :))




 

Blog Template by YummyLolly.com