24 dec. 2012

Winterlicious Tag

        Am citit acest TAG pe cateva bloguri insa cea care mi-a facut pofta sa raspund si eu este Andreea de la A Beauty Tale; dau curs acestui impuls si datorita faptului ca ea a  acordat permisiunea de a prelua leapsa tuturor celor care doresc asta!

1. Oja preferata in aceasta iarna -de cand a inceput sezonul rece, am purtat pe unghii - in egala masura - doua oje; le-am tot alternat caci numai cu ele am simtit ca pot "defila" (in ciuda faptului ca ar fi fost inspirat sa fac si alte alegeri) !

- Astor Quick'n Go, nr. 357, o nuanta de maron intunecat; are o pensula fenomenala care mereu imi aminteste de desenele animate cand Olive (iubita lui Popey marinarul) isi facea unghiile :))

- Miss Sporty Quick Dry - Clubbing, nr. 345, o nuanta de visina putreda pe care o ador!

                
2. Produsul de buze preferat iarna asta - rujurile Nyx (atat de hidratante, sunt iremediabil indragostita de ele!); cel mai frecvent folosit este cel in nuanta B52...

                       

3. Cea mai purtata piesa de imbracaminte iarna asta - acest pulover in care ma simt foarte bine (e confortabil, calduros, versatil)!


4. Cel mai purtat accesoriu iarna asta -  esarfa din imagine (imprimeul si culorile sale au darul de a ma inveseli!)...


5. Aroma preferata iarna asta - cappuccino! Hazliu este faptul ca nu-l beau eu, imi place sa adulmec aroma ce se ridica din cestile colegelor mele care s-au obisnuit cu toana asta a mea si ma lasa sa-mi fac hatarul!:))


6. Bautura preferata iarna - ceaiul (in ultima vreme, simtind "coltii" suprasolicitarii, am baut ceai antistres, ceai relaxant  si ceai "Somn linistitor" de la Fares)...


7. Filmul preferat de Craciun - chiar nu am unul, oare trebuie sa remediez situatia?!


8. Colindul preferat  - doua sunt (de-ale lui Hrusca): "Trei pastori" si "Cerul si pamantul".


9. Mancarea preferata de sarbatori -Doamne, sunt o mare gurmanda!!! Imi plac toate preparatele traditionale ale sarbatorilor de iarna; daca trebuie sa exprim totusi o preferinta, parca s-ar detasa putin sarmalele!


10. Decoratiunile preferate - avem niste fundite rosii pe care le punem in brad si niste ingerasi miniaturali (unii argintii, altii aurii)!


11. Planuri de sarbatori -vom merge la parintii mei, la parintii sotului meu ( in prima si in cea de-a doua zi de Craciun); ne vom intalni cu prieteni la o ciocolata calda/un vin fiert; ma voi intalni cu prietene de care mi-e dor; apoi, va fi primul revelion (din cca 18 pe care le avem impreuna eu si dragul meu!) pe care-l vom petrece la restaurant alaturi de un grup de prieteni...

      Daca veti simti aceeasi dorinta de a impartasi din preferintele voastre, chiar va rog sa preluati stafeta! M-as bucura!
      E deja Ajunul Craciunului... Va las cu ultimele pregatiri pentru a primi cetele de colindatori, pentru a va bucura la auzul clinchetelor de clopotei de la sania Mosului!


                                                                                                                           Cu drag si voie buna,
                                                                                                                                       Ilda
                                                                                                                   Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com