14 dec. 2012

Le parfume - TAG


    Ca novice in breasla, am privit cu mare surpriza numele meu aflat printre cele ale fetelor nominalizate sa raspunda acestei provocari...Ii datorez Simonei de la Vintage Look aceasta bucurie si ii multumesc!
     Anticipez ca nu-mi va fi usor sa formulez niste raspunsuri concrete la intrebarile acestui tag caci, desi fidela si loiala din fire, in privinta parfumurilor sunt teribil de capricioasa: am adevarate pasiuni mistuitoare, le uit in totalitate dupa o perioada sau, mai rau, chiar le reneg! Apoi, parfumul reprezinta pentru mine o stare de spirit, nu ma pot conforma ideii de a-l asocia cu un sezon, cu un eveniment sau cu o tinuta anume...Si, inca ceva semnificativ, zic eu: parfumurile originale pe care le-am avut in timp sau le am mi-au fost oferite in dar - nu m-a lasat inima si nici buzunarul nu mi-a permis sa mi le achizitionez (cu exceptia celor de la Avon sau Oriflame care, dupa cum stim, au preturi accesibile)!
     Si-acum, asumandu-mi riscul de a fi considerata vreun dinozaur in ceea ce priveste subiectul tag-ului (veti intelege de ce afirm asta!)...let's play!

      1.Care parfum l-ai recumpara la nesfarsit?
     Pana in acest moment al vietii nu am intalnit un parfum pe care sa il recumpar la nesfarsit insa pot mentiona doua parfumuri folosite timp indelungat, cu multi ani in urma, pe care nu le-am uitat...
     Isabella by Isabella Rossellini - Doamne, cat am iubit parfumul asta, ma facea sa ma simt la femme fatale - in ciuda faptului ca nu am nimic de-a face cu acest gen de atitudine!:))
     Treselle de la Avon - Imi dadea instantaneu o stare de bine extraordinara; am incheiat cu el o iubire ce parea nesfarsita odata ce am ramas insarcinata!
      2.Cate parfumuri ai?(aproximativ)
      Am putine, circa 6...Doua sunt originale, celelalte sunt Refan (stiti ca firma aceasta are parfumuri care sunt corespondente ale unor parfumuri de marca, parfumuri celebre, iar eu consider ca raportul calitate/pret la acestea este mai mult decat convenabil).
     3.Parfumul din colectia ta pe care il folosesti cel mai des …
   Omnia Green Jade - Bvlgari - simt ca mi se potriveste indiferent de starea de spirit; cei din cercul meu de apropiati il asociaza cu mine si-mi spun ca mi se potriveste mai bine decat orice, ma amuza  cu remarci de genul: "Aici miroase a Ilda!"...

      4.Primele 3 parfumuri preferate…
     Very Irresistible - Givenchy 
      Omnia Green Jade - Bvlgari
     Lady Million - Pacco Rabanne 

       5.Un parfum care nu ti-a placut …
     Multe nu mi-au placut, nu ma pot lauda cu un nas fin insa cand nu-mi place ceva stiu cu certitudine! Exista un parfum a carui aroma a fost/este realmente incompatibila cu mine: Angel - Thierry Mugler.
     6.Un parfum dulce…
    Da, imi place un parfum dulce; fara ezitare raspund: Amor Amor - Cacharel 
      7.Brandul preferat de parfumuri…
     Ar putea fi Givenchy dar mai bine afirm: nu exista!

      8.Magazinul din care iti cumperi parfumuri cel mai des…
     Nu exista nici acesta, am explicat initial! Ah, trebuie mentionat site-ul Refan...    
      9.Parfumurile dominante in fiecare anotimp.
     Desi nu folosesc parfumurile in functie de sezon, voi incerca sa asociez cate un parfum fiecarui anotimp in parte:
Amor Amor - Cacharel (primavara)
Lacoste pour femme - Lacoste (vara)
Omnia Green Jade - Bvlgari (toamna)
Lady Million - Pacco Rabanne (iarna)
 
          10.Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
       Ehh, acum se verifica ceea ce afirmam initial pentru ca gandul meu s-a dus spontan catre un parfum intalnit recent din care am folosit doar o mostra: Valentina by Valentino! Mi s-a spus ca se asaza excelent pe mine si, ceea ce conteaza foarte mult, acesta este si feelingul meu! Mi-l doresc cu ardoare...

     Si, pentru ca intotdeauna ar mai fi ceva de spus, mi-as fi dorit ca acest tag ametitor de aromat sa fi avut si urmatoarele intrebari:
* Care este parfumul barbatesc pe care-l gasesti irezistibil?
Fara indoiala, pentru mine, 1 Million  - Pacco Rabanne miroase revoltator de senzual (pe sotul meu, hihi!)...
* Care este parfumul cu care ai o relatie de love and hate?
Ar fi urmatoarele: Coco Mademoiselle - Chanel, 212 Sexy - Carolina Herrera, Dahlia Noir - Givenchy...
   
     Anda, raspunzi provocarii acesteia?
     Oricare dintre voi doreste sa preia tag-ul, se poate considera invitata!
                                                                                                                        Cu drag, Ilda
                                                                                                               Lavender Thoughts to you
                                                                                   


 

Blog Template by YummyLolly.com