31 dec. 2012

2012.Privind inapoi...



      Nu astept noul an cu speranta ca va fi mai bun,ci ca eu pot fi mai buna.Pentru ca mereu simt ca-mi pot forta limitele.Nu stiu pana unde.Imi amintesc de lista rezolutiilor facuta in primele zile ale acestui an.Iata-ne aproape de final.Aproape ca nu-mi mai pasa ca-mi propusesem sa beau mai mult ceai ori ca voi cheltui mai putin pe capricii.





       Trag linie si realizez ca 2012 a fost un an minunat.Am muncit mult pentru lucruri marunte,dar care mi-au adus satisfactie la vremea respectiva.Apoi,am obtinut lucruri mari cu un gram de noroc.Pentru ca mereu e vorba de echilibru.Pentru ca fericirea consta mereu in cateva clipe pline,cand simti lumea in palma ta.Daca ar fi continua,ar fi fada.Fara gust,fara parfum.

  Am mai spus-o in diverse ocazii.Sunt norocoasa sa fiu inconjurata de atatia oameni buni,calzi,de calitate.Sunt  privilegiata pentru ca sunt acolo unde mi-am dorit mereu sa fiu.Sunt recunoscatoare ca cineva,acolo sus,ma iubeste si-mi ofera atatea daruri.




  Tie iti doresc doua lucruri in viata: totul si nimic.Tot ce te face fericit si nimic care sa te faca sa suferi.


                                                    La multi ani!


    Lavender thoughts to you!

       Anda








 

Blog Template by YummyLolly.com