8 dec. 2012

Tu ce daruiesti de Craciun?



   Mustaceala de sambata.Cu fereastra deschisa,sorb din cafeaua fierbinte si ascult ploaia ce-mi loveste pervazul.Da,asa-i iarna aici,cu ploi scurte si dese.Orasul insa,e splendid in luminite albastre pe Gran Via si cu brazii uriasi in fiecare piata (numai intr-o dimineata am numarat 7).Centrele comerciale si micile buticuri etaleaza in exces bucuria sarbatorilor ce se apropie,in vitrine incarcate cu idei de cadouri. Idei ce apartin unor corporatii,cadouri ochioase si reci,deloc personale.

   Si totusi,cum ar fi sa primesti/sa daruiesti un cadou pregatit cu pasiune si doua maini dibace,dar mai ales,cu dragoste?O bijuterie lucrata manual de o minte creativa,un parfum din esente pure,un borcanas de crema cu ingrediente sanatoase...

Cristina,inima Handmade Sister Beauty, a pregatit si in acest an,o colectie de cadouri de bijuterii cosmetice si i-a pus numele ``Flori de gheata pastelate``.

 


 De ce ``Flori de gheata pastelate``?O sa va topeasca raspunsul Cristinei:

Colectia pastreaza motivele traditionale de Craciun, dar integreaza in mod firesc florile de gheata, care dau o eleganta deosebita borcanelelor, iar accentele pastelate armonizeaza intregul. De ce culori pastelate? Pentru ca asa cum rareori lucrurile sunt negre sau albe, nici culorile sarbatorilor de iarna nu sunt numai verde si rosu. Focul din soba, merele coapte, covorul de frunze aramii, fularele si manusile, copiii imbujorati de frig, toate sunt pastelate.

  Ce mi se pare foarte original  este ca imi pot alege atat motivul pictat, cat continutul bijuteriei in sine.De exemplu,pentru ca mi-a placut incredibil de mult serul antirid cu argan si ulei de susan,testat acum ceva timp,am posibilitatea de a-l comanda intr-un recipient pictat cu acele sosetute vesele de Craciun.
Orice bijuterie si orice continut cosmetic marca Handmade Sister.Grozav,nu-i asa?



Craciunul inseamna caldura,armonie,familie.La fel si darurile noastre,care ar trebui sa fie calde,ca de la suflet la suflet.





  P.S.: colega mea,Ilda,a facut deja o comanda de Flori de gheata pastelate.Nu-i asa ca abia asteptam sa vedem cu ce ne face pofta?






 

Blog Template by YummyLolly.com