12 dec. 2012

Bijuterii cosmetice pentru trup si suflet...

      De cand ma stiu am cautat sa ofer cadouri care sa bucure sufletul celui caruia erau destinate,  sa atinga o coarda sensibila, sa aiba o nota personala si acel ceva indescifrabil ce marturiseste fara urma de indoiala ca pretuiesti persoana din fata ta, ca ii cunosti macar o parte din dorinte, ganduri, preocupari si ca-ti pasa...
       Ceea ce am vazut pe blogul Handmade Sister m-a facut sa gandesc spontan:"Vreau si eu!"... Si, pentru ca rasfatul sa fie deplin si lipsit de egoism, in mintea mea am avut imediat si chipurile, respectiv numele celor cu care as vrea sa impart bucuria aceasta ispititoare, fiinte dragi mie despre care stiu cu certitudine ca nu tin cont doar de forma ci pun mare pret pe fond! Cum oare, ca femeie, sa nu fii ispitita de gandul ca cineva a pictat cu drag, pe borcanase delicate, simboluri ale unui anotimp de un alb nesfarsit, simboluri ce m-au trimis cu gandul la copilaria cea fara griji?! M-a cucerit dragalasenia acelor imagini...Apoi, nu e deloc de neglijat gandul ca acea bijuterie cosmetica nu are doar atuuri estetice ci si ingrediente naturale alese cu pasiune, in urma unei atente  documentari!
         Sunteti nerabdatoare sa aflati ce am comandat eu de la Cristina si Magda alias Handmade Sister, cu ce mi-am bucurat inima, cu ce le voi surprinde si le voi rasfata pe unele dintre prietenele mele?! Iata! Insa, pana una-alta, sa ramana secretul nostru!

                         


        Borcanelele mai mari, cu capacele aurii, cu desene ispititoare si copilaroase totodata, contin o crema 100% naturala, hidratanta, ce doreste sa invaluie cu caldura si catifelare mainile - una dintre cartile noastre de vizita! Desenele acelea pot fi "privite" si cu degetele caci sunt realizate in relief pe luciul neted al sticlei (copilul din mine a fost incantat si de acest bonus)! Am aplicat crema o singura data, aseara, dupa ce am desfacut coletul; are un miros discret, de curat, de proaspat si de flori de galbenele, este fina ca textura si lasa senzatie certa de hidratare...
       In borcanelele miniaturale exista parfum solid cu iasomie: Jasmine Blossom si Serenite...Desi capacitatea unui recipient nu este mare, intuiesc ca vom fi prieteni  timp indelungat caci este suficienta o aplicare discreta; Jasmine Blossom m-a fermecat usor, treptat; are o densitate aparte, un stil vintage (cel putin eu asa-l percep!), te invaluie si te surprinde constant; nasul meu nu se poate lauda ca ar fi priceput insa pot percepe aroma de mandarina eliberata de uleiul esential din compozitie si iasomia pe care o sesizezi mai apoi...Cel de-al doilea tip de parfum comandat, Serenite, va fi oferit in dar - nu am avut cum sa-l testez pentru a putea exprima o parere. Am primit si un cadou-surpriza, un sapun 100% vegetal care nu a putut participa la sedinta foto ocupand deja un loc de cinste in baia mea...Multumesc frumos, Magda!
      Acestea sunt gandurile si impresiile mele la cald, la o prima intalnire cu produsele despre care v-am povestit, le voi supune si probei timpului...Va las cu bine, spor la cumparaturi!

            Voi ce spuneti, va tenteaza astfel de produse? 
            Le-ati incercat vreodata pe acestea sau altele similare?


                                                                                                                          Cu drag, Ilda
                                                                                                                 Lavender Thoughts to you
                                                                                     

 

Blog Template by YummyLolly.com