29 dec. 2012

Are you ready to party?!

       Sunt impreuna cu omul iubit de 18 ani; am avut parte de norocul acesta si-l pretuiesc, nu-l iau ca atare!In tot acest timp, am petrecut noaptea de Revelion in fel si chip: doar noi doi acasa, doar noi doi la munte, doar noi doi si o multime de oameni (uniti de aceeasi energie) in Piata Constitutiei; doar noi trei :), noi trei si "clanul" (rudele apropiate) - la noi sau la ei acasa, noi trei si prietenii - la munte, noi trei si prietenii de familie - acasa; variatiuni pe aceeasi tema; ei bine, anul acesta incercam ceva vechi de cand lumea si comun pentru altii, ceva nou pentru noi: petrecem la un restaurant impreuna cu o gasca de prieteni care au un tonus nebun si molipsitor!
      Credeti-ma, sunt intr-o agitatie grozava (parca as merge iar la maritis, nu alta!): vreau sa fiu frumoasa pentru omul meu drag, vreau sa fiu frumoasa pentru mine insami (pentru ceilalti nu stiu cat mai conteaza si sunt mandra de mine pentru faptul ca am ajuns la intelepciunea asta; pe de alta parte, de ce sa nu recunoastem, ce femeie nu se simte bine observand priviri admirative?!)...
      In acest scop (deloc nobil!:P), am transformat ieri casa intr-un adevarat "camp de lupta"  proband rochii si pantofi (nu va imaginati ca am n!), incercand diverse combinatii,  variantele posibile de accesorii - hmmm, fara uimire (chiar cu senzatie de deja-vu), am constatat ca imi lipsesc ba cerceii potriviti, ba pantofii ideali, ba una...ba alta...Dar astazi definitivez, sunt decisa! Nu las chiar pe ultima suta de metri caci ce femeie stresata poate radia de frumusete?! Mai fac inca o defilare, ma hotarasc asupra tinutei (chit ca asta implica sa mai apelez la ajutorul unei prietene sau sa mai intru intr-un magazin pentru un ultim detaliu semnificativ) si-apoi trec pe un teren unde nisipurile nu-s atat de miscatoare - ingrijiri si cosmetizari faciale si corporale (noi, in casa, glumim spunandu-le "porcorale")...Enumerandu-le, intr-o ordine aleatorie, acestea implica:
- depilarea tuturor zonelor ce necesita aceasta operatiune, pensarea sprancenelor (s-au bifat deja, in urma cu doua zile am fost la cosmeticiana!);
- aplicarea unui scrub pe intregul corp: fie folosesc zahar brun peste spuma obtinuta de la gelul de dus, fie amestec zat de cafea cu miere - depinde de dispozitie!); apoi, fireste, rasfatul unei lotiuni de corp sau - iarasi depinde de chef - uleiul de cocos (de la Mayam, il am de la Anda!!!) ori uleiul Johnson's Baby;
- peeling facial cu bicarbonat de sodiu, o masca de argila (cu apa si cu cateva picaturi de suc de lamaie), poate si un strat de miere simpla aplicat pe fata apoi (lasa un ten pufoos-pufoos!);
- pedichiura, apoi manichiura - cu tot tacamul;
- pentru plete, mi-am onorat coafeza cu rugamintea pentru un "aranjat" (vreau doar bucle lejere si, foarte important, prin care-ti poti trece degetele - detest parul incarcat de fixativ!).
        Ma gandesc sa va arat fotografii cu rezultatul final al tuturor "eforturilor" insa nu promit caci nu am certitudinea ca ma voi putea tine de cuvant! Dar nu va las eu asa, macar unele amanunte esentiale tot voi dezvalui, cumva...Bineinteles, daca sunteti curioase!
        

       Si-acum, spuneti-mi, voi cum va pregatiti pentru asa-numita noapte dintre ani?
       Unde veti petrece si ce veti purta?
      
        Nu uitati de somnul de frumusete in dupa-amiaza zilei de 31, nu omiteti desuurile de culoare rosie :P, nu uitati sa aveti bani asupra voastra (daca nu in buzunare, macar in poseta) si... v-as mai spune sa incercati ceva ce-am aflat recent ca "e bine sa faceti", insa mi-e rusine!!! Please, don't ask me!

                                                                                                                       Cu veselie si frenezie,
                                                                                                                                Ilda
                                                                                                                       Lavender Thoughts to you

       


 

Blog Template by YummyLolly.com