22 dec. 2012

It's beginning to look a lot like Christmas...

      Va marturisesc ca, pana in urma cu cateva zile, imi simteam inima oarecum umbrita de faptul ca, din cauza iuresului de zi cu zi, nu simteam atmosfera sarbatorilor de iarna, nu aveam acea dispozitie speciala pe care ne-o da farmecul neasemuit al Craciunului!
      Ei bine, desfasurarea spectacolului de Craciun al scolii in care sunt invatatoare, energia fantastica transmisa de copii pe scena, coplesitorul sentiment de fericire deplina determinat de bucuria muncii implinite si apreciate, emotia pe care am simtit-o privindu-mi gratioasa copila, clinchetul clopotelului cu care Mosu' drag si bun si-a anuntat aparitia si entuziasmul copiilor la primirea darurilor binemeritate - toate acestea au actionat ca o bagheta magica asupra sufletului meu; simt acum starea binecuvantata de liniste, de relaxare, ma bucur de armonia familiei mele si sunt pregatita sa primesc Craciunul asa cum se cuvine!
       Astazi am facut curatenie temeinica, ne pregatim sa decoram - la ceas de seara - bradutul ce-asteapta cuminte, intr-un colt, sa-i punem straie stralucitoare si sa dea, sugubat, noroc cu Mosu'!
      Va doresc tuturor sa reusiti sa va detasati de toate grijile, gandurile, oboseala si stresul acumulate, sa va opriti in loc pentru a privi in jur si a va umple sufletul cu tot ceea ce este frumos, sa va bucurati impreuna cu cei dragi de sanatate, liniste si armonie!
      Cu gand bun si cu speranta ca ceea ce m-a influentat pozitiv pe mine va va aduce macar un strop de bucurie si voua, va las o fotografie de la spectacolul despre care va povesteam ("fulgusorul de nea" aflat pe primul rand in plan central e fiica mea!) si cu o melodie vesela, de sezon, a lui Bing Crosby...






       Pana la sosirea sarbatorii multasteptate, sa aveti zile frumoase, cu spor in toate!


                                                                                                               Cu ganduri bune si cu mult suflet,
                                                                                                                                     Ilda
                                                                                                                          Lavender thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com