30 dec. 2012

Take a look: Red and blue for the New Year's Eve Party...

       V-am promis ca voi gasi o cale de a va prezenta tinuta pe care o voi purta la petrecere in noaptea dintre ani; inainte de toate, vreau sa fac cateva precizari:
- nu am avut nicicand pretentii fashioniste,   imbrac ceea ce ma face sa ma simt bine si frumoasa - pe principiul: "asta am, cu asta defilez!"; cat as fi avut de castigat - ca self esteem - daca as fi putut simti si gandi astfel si la 20 de ani, aviz celor care se mai bucura inca de acest privilegiu!);
-  nu tin cont de trend-uri decat daca se incadreaza in perceptiile mele estetice si simt ca ma reprezinta;
-  nu stiu in ce masura va poate inspira aceasta postare insa am convingerea ca va puteti exprima opinii avizate pe aceasta tema si m-ar bucura sa aflu ceea ce considerati (pozitiv/negativ si constructiv in acelasi timp!)...
      
       Am pozat elementele tinutei separat; veti observa ca sunt si cateva fotografii cu detalii; le-am si reunit pentru a va face o mai clara parere asupra ansamblului; nu apar dresurile :P (vor fi simple, culoarea piciorului - Gatta, 15 den)...

      So, here I am!!!

     *The dress - comoda si sexy (afirm eu!):
Materialul este o tafta bleumarin, cu tinuta, "face ape" frumoase; are un jupon din tul negru;  fara umeri/bretele/maneci; la nivelul pieptului, o funda presata, stilizata cumva - aceasta acopera o parte din decolteu ; croiala urmeaza linia corpului; lungimea - deasupra genunchiului...



       *The sandals - vesele, jucause si sexy!
Nu aveam pantofi potriviti rochiei, nu am gasit nimic sa-mi placa...M-am indragostit iremediabil de sandalele acestea cand le-am pus in picior (aseara le-am cumparat!), de look-ul lor retro si girlish; la interior, sunt din piele (o piele moaaale, fina, care da senzatie de confort), la exterior au un material tip matase; bonus: sunt usoare, comode, te imbie la mers si la dans! :)) (parca as vrea sa le vand, asa le prezint!:P)



        *The accesories
Aveam trei bratarele cu pietre sclipicioase, sunt la un pret friendly si sunt de efect!
Cerceii sunt cu cristale Swarovski, mi i-a adus Mosu'!:D
       *The clutch
Nu-l consider cel mai potrivit pentru tinuta insa...trecem cu vederea (mie mi-e drag)!:P

       * The parfume - La vie est belle, Lancome
Mi l-a adus tot Mosul cel darnic; vreau sa pastrez misterul in privinta lui caci merita o postare in exclusivitate, cert este ca ma va face sa plutesc!:D
    *The lipstick - red, of course!
Nyx Lipstick, nuanta Electra...
      *And now...ta-daaaaam...all together!!!


      Just for fun (sosetele de gazela ale "secretarei" mele la photoshooting)!

      Ma gandeam sa las postarea asta pentru maine insa intuiesc ca veti fi toate preocupate de ultimele pregatiri...Sper sa va placa ceea ce am vrut sa impartasesc cu voi! Va asigur ca ma voi simti excelent - am eu un feeling in acest sens si am invatat in timp sa-mi ascult intuitia!
       
      Astept feedback-ul vostru si va multumesc deja pentru asta!
      Chiar m-as bucura sa aflu cateva detalii despre ceea ce veti purta voi la petrecerea ce se apropie cu pasi repezi!
       
       Din toata inima, va doresc sa petreceti frumos, sa aratati fabulos, sa existe cineva care sa va faca sa va simtiti  the one and only, sa aveti un tonus de zile mari, sa fiti inconjurate de oameni pozitivi!    


       UPDATE, cu unele mentiuni ce se impun:
- desi asa pare in poze, nu am aratat ca un clown (believe me!) - ma refer la machiaj; am renuntat la rujul rosu caci era too much si-am folosit unul nude, nuanta Frappucino de la Nyx!
- la salon nu am mai ajuns (stati linistite, am telefonat cu o zi anterior si am contramandat!); dupa spalarea naravasei podoabe capilare, mi-am aplicat sprayul Anian Curl Activator si mi-au rasarit niste bucle (deloc lejere) de toata frumusetea!
- da, da, sunt o hlizita, imi place sa zambesc, imi place sa rad!:) in ultima fotografie rad copios fiind tachinata de al meu iubit in legatura cu "vestitele" sandale! :D
- pentru prima data in viata, editez poze aplicand diverse efecte asupra lor; asta a fost hatarul meu de azi, sper ca nu va deranjeaza! 
      So... enjoy!





Si, bonus, o fotografie fara alte "pampoane si artificii"!

                                 
                                                                                                                     Cu drag si cu veselie, 
                                                                                                                               Ilda
                                                                                                               Lavender Thoughts to you

                                                                       


 

Blog Template by YummyLolly.com