2 ian. 2013

Pentru prima data...+ update tinuta Revelion

      La multi ani, fete dragi!
      Sper ca ati petrecut cum nu se poate mai bine noaptea trecuta si ca ati inceput un nou an cu speranta si veselie!
      Nu-mi sta in fire sa fac bilanturi (cu toate ca-s Rac si ma uit mai mereu inapoi!)...Insa, stand la povesti cu cel mai bun prieten al meu, am constientizat faptul ca eu, in 2012, am facut multe lucruri pentru prima data in viata! Sunt bucuroasa, entuziasmata, fericita si/sau chiar mandra de toate acestea; pentru ca au implicat confirmari, reusite, depasirea limitei de confort, adrenalina, more self esteem...
      Voi enumera aici "premierele" pe care le pot bifa pentru anul ce tocmai s-a incheiat, exact asa cum imi vin in minte, fara a respecta o ordine anume:

- in plan personal:
* am iesit pentru prima data in afara granitelor tarii - dupa Pasti, am fost pentru 5 zile la Viena; am facut si cate o escala in Timisoara si la Budapesta; au fost zile de vis, o adevarata revelatie; nu am incheiat socotelile cu orasul acesta maiestuos, voi reveni negresit atunci cand voi avea posibilitate; daca sunteti pasionate de arta, o vizita la Muzeul de Istoria Artei va fi... a dream come true; daca iubiti natura si tot ceea ce tine de ea, Muzeul de Stiinte Naturale va va uimi; daca sunteti romantice si apreciati momentele de quality time alaturi de jumatatea voastra, macar o jumatate de ora petrecuta seara in Turnul Dunarii va ramane o amintire de nepretuit pentru suflet; dintre obiectivele vizitate, mai recomand: Palatul Schonbrunn (palatul in sine, gradinile sale, gradina zoo, labirintul), Parcul Pratter - daca sunteti interesate, doar spuneti-mi (pot face o postare detaliata cu fotografii, cu detalii practice, cu impresii)!




* mi-am facut cont pe Facebook!:P
* mi-am sustinut sotul sa faca o schimbare in cariera (si asta pentru ca asa a simtit el, pentru ca la randul sau mi-a fost alaturi oricand am avut nevoie!)  - schimbare pe care aproape toti (mai mult sau mai putin apropiati) au considerat-o de-a dreptul "sinucigasa";
* am urcat singurica in Canionul 7 Scari la Timisul de Jos (si, credeti-ma, nu-i de colo!); numai eu stiu de cate ori am repetat si la urcare si la coborare: "Doamne ajuta, Doamne ajuta!" si in acelasi timp era ceva acolo care ma "chema" intr-un mod inexplicabil...chiar a fost o experienta!



* am fost la Pestera de Gheata pe traseul cel mai anevoios (nu voi mai repeta figura asta!) numit "Sirul stancilor" pentru a descoperi la capatul drumului ca este imposibila vizitarea pesterii de catre un amator;




* mi s-au innodat lacrimile in gat de emotie sa-mi vad copila ca bobocel in clasa I, sa vad cum balonul cel verde zboara din manutele sale si urca spre cer pentru a purta dorinta sa de om cu suflet curat!
* am scris pe un blog - fireste ca este vorba despre Lavender Thoughts   (stiti ca Andei ii datorez asta!)...
* am depasit cu maturitate un moment de cumpana afland ca o persoana pe care as fi ajutat-o la orice ora din zi si din noapte si pe care o consideram buna prietena ma invidiaza si se enerveaza pentru orice lucru bun ce mi se intampla, imi urmareste orice banala actiune si o interpreteaza negativ;
* am implinit 36 de ani, hehe, pentru prima si ultima data:))!
* am folosit un BB cream!:P (pregatesc un review, dar mai am nevoie de timp pentru "a delibera")
* mi-am pus oja semipermanenta (doar o data, un moft; nu as repeta decat in cine stie ce situatie aparte!)
* mi-am facut prima manichiura ombre (inspirata fiind de Ionny);


* mi-am fotografiat pentru prima data intreaga colectie de make-up :))!  daca va trezeste interesul, pot sa fac  o postare si pe aceasta tema sau va raspund bucuroasa la orice intrebare...







* am primit cadou un tablou inramat, lucrat de un profesor de arte plastice ( un om deosebit, foarte talentat) - sotia sa mi l-a daruit (nu am intalnit in viata o  fiinta mai eterica si mai pragmatica totodata ; singura persoana a carei simpla prezenta, a carei simpla aparitie imi dadea o stare de calm si liniste - sunt foarte putini oameni cu un astfel de dar!);
* am purtat pentru prima data UGG-uri (nu radeti!!!:P)...:))
* m-am autoeducat si continuu cu acest demers astfel incat fiicei mele sa nu ii para rau ca se afla in aceeasi scoala cu mine!
* am comandat pentru prima data pe ASOS si am fost foarte multumita (una dintre rochii o port intr-o fotografie aflata ceva mai jos - poza cu microfon :P:)); pe cea de-a doua o port aici:



- in plan profesional:
* am fost la concursuri cu elevii mei de clasa I (e vorba despre anul scolar precedent) si rezultatele au fost foarte frumoase (sunt tare mandra de ei!)...

* am obtinut gradul didactic I;
* am vorbit pentru prima data la microfon in fata a cca 200 de persoane, pe o scena - si a parut ca ma simt foarte bine in postura asta in ciuda faptului ca aveam mari emotii!:))

* m-a amuzat si m-a bucurat fericirea a cca 70-80 de copii implicati in "batalia pistoalelor cu apa"!"campul de lupta": curtea scolii!:))
* m-am intalnit la o cofetarie si am facut o plimbare in parc cu elevii mei mai mari, de la seria anterioara;
* am invatat sa vorbesc cu franchete cu sefii mei (indiferent de natura subiectului discutiei)!
* m-am costumat in clown pentru un carnaval;
* am urcat intr-un avion utilitar (fara ca acesta sa se ridice de la sol :P)

* in unele situatii, m-am uimit pe mine insami si i-am amuzat pe altii prin dezinvoltura pe care am dobandit-o!
*am vizionat un film 3D...


     Poate ca mai sunt si alte "ispravi" de care nu-mi dau seama acum...

     Ma ispiteste si gandul de a-mi propune pentru 2013 unele lucruri de facut pentru prima data! Insa...nu-i dau curs; nu stiu ce motive interioare ma indeamna sa procedez astfel!:)
     Pentru mine, a fost frumos sa rememorez toate acestea impreuna cu voi! Sper ca v-a placut ideea in sine a postarii, sper ca v-au placut cele citite si vazute, poate ca - intr-un fel sau altul - v-au dat putin de gandit!

     Mi-ati face o bucurie daca ati scrie in comentariile voastre macar primele 3 raspunsuri care va vin in minte la intrebarea:  
     
     Tu ce ai facut pentru prima data in viata in  2012?

P.S.  Exista un update la postarea "Take a look: Red and blue for the New Year's Eve Party"; v-ati exprimat dorinta de a vedea fotografii cu mine purtand tinuta "cu pricina" - Doamne, am "napadit" blogul cu poze - sper sa nu ma certe Anda! Iar voi, de asemenea, fiti blande cu mine!:)

                                                                                                                                   
                                                                                                                                                 Ilda
                                                                                                                           Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com