13 ian. 2013

Parfumurile anului trecut


    Duminica dimineata.Mi-am propus sa scriu cate ceva,avand in vedere ca in timpul saptamanii abia am timp sa respir.
   Trebuia sa incep cu ceva despre parfumuri,e subiectul meu preferat.Obsesie veche pe care o alimentez aproape continuu.Placere nevinovata ce ma face sa adun in fiecare luna,cel putin un parfum.Parfumurile imi bucura sufletul,clar.L-am rugat pe tata sa-mi faca un raft special.L-am auzit bodoganind ca n-am limite si l-am iertat.Are dreptate.Daca as fuma?Suma viciilor e mereu egala,imi raspunde.Tac.

     Nu incerc sa fac un top al aromelor anului 2012,pentru ca multe imi sunt de nelipsit de multi ani.Una dintre alegerile cele mai inspirate ale anului trecut a fost,fara indoiala,parfumul din esente naturale.Ma refer desigur la Les Essences d`Amelie (cu precadere Grace,Jasmin si Petite Anais) si Serenite de la Handmade Sister Beauty.
   

   Alte parfumuri de care nu m-am despartit anul trecut si probabil nu o voi face curand.

  • Armani Code by Giorgio Armani,o dragoste ce dureaza de 6-7 ani si ma poarta pe strazile captivante ale Romei.

  • Chanel no.5.Doua picaturi pe care le iubesti sau le urasti.Nu accepta compromis de cale de mijloc.La fel,Coco Noir,parfumul toamnei trecute.




  •   M de la Marcel Marongiu  .Un parfum pe care l-am cumparat de la Oriflame,dupa ce, initial, l-am castigat intr-un concurs organizat de Oriflame Romania.O aroma surprinzatoare,perfecta pentru anotimpurile reci.Sper sa ramana in brosuri,pentru ca este realmente un parfum bun.Ca tot sunt in sfera Oriflame,mi se pare doar mie sau parfumurile lor sunt din ce in ce mai bune?Ma refer la cele noi.Luna trecuta mi-a ajuns din tara si More by Demi  si un alt parfum nou,Pretty Swan.Promit sa vin cu impresii despre fiecare.

  • Sa nu uit de ceea ce s-a numit parfumul noului meu inceput Acqua di Gioia de la Giorgio Armani.Un parfum ce-mi defineste cu esentele lui anul 2012.




    Anul 2012 m-a ajutat sa ``scap`` de anumite arome care,la un moment dat,imi erau pe plac.Desi sunt adepta parfumurilor tari,acestea mi se par acum greu de suportat.Iata vinovatele.





        Cu ce ma mandresc insa,e colectia mea de parfumuri in miniatura.Vin cu lauda tocmai acum,cand camera foto mi-a dat o lovitura sub centura.


     Tu ai un parfum al amintirilor anului trecut?


     Lavender thoughts to you,
         Anda.




 

Blog Template by YummyLolly.com