21 ian. 2013

Review: Mascara Nyx, nuanta Electric Blue

     Aceasta mascara de la Nyx a fost in lista preferintelor mele din anul 2012...Si-a castigat un loc binemeritat! As recomanda-o calduros oricui doreste un rimel bun de culoare albastra caci nu i-am gasit nimic de reprosat! 

     Important de precizat: nu mai folosesc in prezent acest rimel, s-a ingrosat, se aplica cu dificultate... vorba ceea: si-a trait traiul si-a mancat malaiul; datoria si-a indeplinit-o insa nu renunt la el pana nu ii gasesc inlocuitor pe masura asteptarilor; oricat de ciudat ar parea, n-am putut sa il arunc!:)) L-am folosit cu mare bucurie iar faptul ca v-ati exprimat interesul fata de el m-a determinat sa ii dedic aceasta postare...E achizitionat de pe cherryculture.

     Astfel, am usoara misiune  de a enumera numai plusuri:

- denumirea nuantei, Electric Blue, este foarte inspirat aleasa; camera mea foto nu a reusit sa surprinda cu   fidelitate nuanta decat in aceste doua poze;





- peria este subtire, usor arcuita, faciliteaza aplicarea cu usurinta;

- are consistenta cremoasa;
- efectul este de definire si de alungire a genelor, nu de volum; eu il aplicam in doua straturi;
- nu curge,  nu se "scutura" dupa un timp de la aplicare, nu incarca genele (in fotografii se vede altceva din  cauza a ceea ce am explicat anterior - rimelul  s-a ingrosat, nu mai are consistenta din perioada sa de  glorie);



- pretul este mai mult decat rezonabil raportand la calitatea produsului, cca 4-5 $ - la reducere fiind (credeti-ma, nu-mi amintesc exact!).

     Exista totusi un impediment in legatura cu acest produs, se gaseste cu dificultate (cei de pe cherryculture nu-l mai au acum, in schimb l-am vazut pe ebay)! Daca stiti voi vreun alt site unde se afla pe stoc, v-as multumi fericita ca ma anuntati!
  
     Tu ai folosit aceasta mascara?
    Ce alt rimel cu o nuanta similara, de care ai fost multumita, imi recomanzi?

      Pupicei!!! :)

                                                                                                                                   Ilda
                                                                                                                      Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com