6 ian. 2013

Produsele preferate de mine in anul 2012...Prima parte!

     Am citit cu interes in blogosfera postarile avand acest subiect, mi-am luat notite, am pus bookmark, am sporit wishlist-ul personal...Citind-o astazi pe cea a Pisicii Albastre, mi s-a deschis apetitul si am demarat "proiectul": inventariere, scris, pozat (apropos, va rog sa scuzati calitatea pozelor, noaptea m-a apucat harnicia - acum am inteles de ce toate bloggeritele isi doresc lumina naturala pentru photoshooting!); pentru a nu va obosi cu o postare lunga cat o zi de post, impart prezentarea in doua sectiuni:
- prima parte va cuprinde produsele pentru par si corp  folosite de mine, cu drag, in ultimul an;
- in partea a doua, produsele preferate in anul precedent pentru ten - ingrijire si make-up!

Produse pentru igiena/ingrijire/styling - podoaba capilara:

- Sampon  fortifiant cu nuc si rozmarin - Cosmetic Plant (datorita lui nu mi se mai ingrasa parul atat de rapid si nu-mi mai cade atat de mult!)

- Masca hidratanta pentru par - Anian (chiar reusea sa imblanzeasca firul de par gros si aspru pe care-l am, sa-l aseze ordonat!)
- Masca cu extract de lapte - Kallos (pentru pretul sau, face o treaba buna!)
- Uleiul de cocos - Mayam (e o adevarata binecuvantare pentru pletele mele - pacat ca nu am reusit sa fiu constiincioasa cu aplicarea lui!)

- Balsam leave-in cu keratina lichida Gliss - Schwarzkopf (imi domoleste parul, il asaza, ii da stralucire); chiar daca si-a castigat un loc in acest "top", cand se va termina voi incerca keratina lichida de la Anian!
- Spray Activator Curl - Anian (revelatia anului pentru mine, face magie pentru  parul meu ondulat natural si indisciplinat totodata!)

- Vopsea de par Casting Creme Gloss - L'Oreal - (costa mai mult, dar merita - efectele asupra firului de par nu sunt precum cele ale altor vopsele; sunt  la a 4-a cutie!)



Produse pentru igiena/ingrijire corporala:

- Geluri de dus - Bourjois ( pe cele cu consistenta cremoasa, le ador! in "disputa" amiabila cu cele Yves Rocher, Balea, Dove, acestea imi plac mai mult si le tot reachizitionez; acum il am doar pe cel din poza - caci e nevoie sa mai si consumam ceea ce cumparam!) 
- Sapunul Dove (iubire veche; il cunoasteti - sunt convinsa!)

- Antiperspirant roll-on Iwostin (am citit review-uri negative pe unele bloguri, pentru mine functioneaza de minune... din pacate, nu l-am mai gasit insa l-as recumpara oricand!)


- Parfum La vie est belle - Lancome (ultima pasiune - ravasitoare de-a dreptul! v-am spus cat sunt de capricioasa la acest capitol...)


- Spray  Photoderm autobronzant - Bioderma (chiar a facut pentru mine o treaba excelenta asta-vara, usor si rapid de aplicat, fara mirosul acela oribil al autobronzantelor tip lotiune!)

- Crema Epitelin (la sfatul cosmeticienei, o aplic dupa depilarea mustatilor :P si a axilei - isi face treaba foarte bine!)

- Crema de maini cu arnica Yves Rocher (excelenta, sigur o apreciati!)


- Dizolvant de unghii fara acetona - Ebelin (in poza apare unul cu acetona, cineva "neinitiat" dar amabil mi l-a cumparat pe acesta, desi eu cerusem opusul :))!)
- Oja - Farmec (nr. 353, 13, 352), Miss Sporty (nr 150, 345) si Astor (nr. 357, 343), musai cu "cireasa de pe tort" : lacul ultrarezistent - Farmec.


     Sper ca veti gasi ceva util si/sau care sa va trezeasca interesul in aceasta "lista" de produse favorite! Daca aveti intrebari in legatura cu ceva anume, va voi raspunde bucuroasa; daca doriti swatch-uri /review pentru un produs anume, just let me know, ma voi stradui sa dau curs dorintei voastre!

     Care a fost produsul - revelatie pentru tine in 2012 (produs de ingrijire/cosmetic, desigur!)
     Coincid preferintele noastre asupra vreunui produs?
 
     Va multumesc pentru vizita si pentru rabdare!:)
     Astept feedback-ul vostru... Pupicei!
                                                                                                                              
                                                                                                                                           Ilda
                                                                                                                       Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com