26 apr. 2013

Puzzle OOTD: Blue from navy, green from the spring

Buna, fete dragi!!!:)

It's friday, it's friday, yuuupiii! Let's enjoy the weekend!!!

Stau in fata calculatorului vrand neaparat sa scriu o postare; "neaparat"  - nu pentru ca trebuie ci pentru ca imi doresc cu-adevarat...asa e feelingul! In ciuda acestei dorinte, in ciuda faptului ca am o multime de idei (unele mai vechi, altele mai noi), nu ma decid asupra unui subiect, cuvintele nu vor sa se astearna...Hmmm! E oarecum frustrant sentimentul!

Stand asa, mi-a venit o noua idee; idee de "vulpe care n-ajunge la struguri si spune ca-s acri"; nu stiu cat de buna este, m-ati ajuta voi cu confirmari/infirmari, cert este ca aceasta idee a dat imbold degetelor sa alerge pe tastatura!:)) 

De ce fac referire la " vulpea" cu pricina?! Sunt mai multe motive! Sa spunem lucrurilor pe nume:
1. nu am motive sa consider ca as putea fi sursa de inspiratie (nu dispun de un dressing ofertant, nici de veniturile necesare, nici de un simt fashionist aparte) - dar sunt o femeie cu slabiciuni firesti careia ii place sa se aranjeze, sa se simta bine in propria piele si in hainele sale :)), sa primeasca un compliment, sa se simta admirata - deja-vu, nu-i asa?!
2. nu are cine sa-mi faca fotografii ("fotograful" meu - care ma iubeste :)) - pleaca dimineata la serviciu inaintea mea, se intoarce seara dupa mine); chiar de ar fi alta situatia, intervin "obstacolele" de la punctul 1!
3. acesta nu este si nu va fi un blog de fashion, nu are cum (cel putin, nu se intrevad perspective)...

In conditiile date, ma adaptez situatiei si, atunci cand "piticeii" ce zumzaie prin mintea mea nu-mi dau pace si vreau totusi sa va prezint "piese de puzzle" ale unui outfit in care m-am simtit bine, lasati-ma sa fac asta fara sa aruncati cu rosii! Considerati-o o toana de-a mea!:)) Puneti, daca aveti chef si rabdare, piesele laolalta si imaginati-va ce-a iesit!

Am purtat astazi o tinuta care, initial, se dorea a fi de inspiratie navy, alb-albastru si  accesorizare  pe rosu; insa,  planetele nu s-au aliniat in aceasta directie si a iesit altceva! Vi se intampla si voua uneori astfel?!

Va las cu fotografiile, va fi usor sa puneti cap la cap si sa reconstituiti puzzle-ul!:)

 Lacramioare delicate si... unele accesorii!:)

Un eyeliner waterproof de la ELF - nuanta Teal...pe pleoapa superioara; pe pleoapa inferioara am adaugat, dupa sedinta foto, un creion Jumbo Nyx, nuanta Lemon...


Oja Orly - nuanta Pretty-Ugly :), primita recent in dar de la Stella (impreuna cu geanta Chanel like si alte bunatati) - voi scrie o postare aparte pe aceasta tema; oja Flormar - nr. 429...

Detalii de inspiratie navy ale fustei (care e intr-o nuanta de bleumarin specific marinareasca)...
Cu dresurile "am imbulinat-o"!:))

 Geanta purtata si-o esarfa cu care m-am asigurat ca nu "deger" de dimineata (asa-s eu :P)....

Platformele pe care le-ati admirat aici, atunci cand le-am cumparat...

O fundita cute!

Silver earrings - nu ma intrebati de ce designul lor ma duce pe mine cu gandul la o timona!

Pe buze am purtat glossul Nyx - nuanta French Kiss, pe care vi l-am prezentat aici si caruia ii voi face review!

Inchidem cercul cu lacramioarele; vi le ofer voua - imi sunt foarte dragi, nimic nu se compara cu parfumul lor divin! Dar din dar se face Rai!:)

Dat fiind ceea ce intentionam si ce-a iesit, postarea de azi a fost un fel de "unde dai si unde crapa"!:)) 

Fetelor, daca aveti de criticat, criticati - imi voi asuma; daca aveti o vorba buna de spus, imi va atinge sufletul si va voi multumi!

Pupicei cu drag, tuturor!
Weekend dupa dorinta fiecareia dintre voi sa fie!
                                                                                                                                        Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com