6 apr. 2013

TAG: I love spring

Daca-i vorba de tag, hop si eu!!! Imi plac tag-urile la nebunie! Reprezinta un mod de a ne cunoaste reciproc si, uneori, chiar de a ne redescoperi pe noi insine - reflectand asupra unor intrebari!
Tot Deena m-a "instigat" si pentru acesta (ca la penultimul!)...si ii multumesc!
Deci, la drum...catre primavara! Ne intalnim cu ea la jumatatea distantei!

1. Care este oja ta preferata primavara?
La trei oje ma opresc, sa nu ma certati - nu am vina, toate au legatura cu primavara! Imi veti intelege argumentele!:))
- essence, A lovely secret - asa as vrea eu sa arate cerul primaverii in timp ce stau intinsa pe iarba si-l privesc! :)
- Nyx,  Heather - pentru ca ma trimite cu gandul la zambilele roz!
- Farmasi, 71 - deoarece poarta aroma florilor de liliac!





2. Care e culoarea ta preferata pentru buze in aceasta primavara?
Doua rujuri Nyx (stiu ca nu va uimeste alegerea aceasta):
- Thalia, un roz-mov discret, natural, primavara asta m-a facut sa-l iubesc!
- Doll - o culoare versatila ce imbina parca o multime de nuante, cert e ca da buzelor o feminitate aparte!
Pentru ambele, gasiti aici si swatch-uri pe buze!


3. Arata-ne rochia ta preferata pentru primavara!
:) E o rochie luata de pe Asos cu un imprimeu floral...ca panza unui pictor! Panselute fuchsia si galbene...adorabile! Merge purtata de pe-acum cu un bolero/sacou finut insa eu sunt o mare degerata  si mai astept un pic! Trebuie sa fie peste 20 grade Celsius!:P
Arata ciudat pe umeras; e o rochie a carei croiala dicteaza sa aiba pe ce sa se aseze :)); am pus o poza mai veche in care o port (imi cer scuze pentru lipsa calitatii acesteia!) pentru a va putea forma o parere!




Fusta aceasta, lasati-ma sa v-o arat si pe ea (chiar daca ati mai vazut-o aici, in postarea cu tinuta purtata la petrecerea de 8 Martie)! Daca primavara ar purta fuste, aceasta ar fi una dintre ele pentru ca are o nuanta pastel,  iar modelul duce cu gandul la o floare proaspat deschisa!


4. Care este floarea ta preferata?
Off, primavara are atatea flori vesele si frumoase, fiecare cu propria personalitate incat e tare greu sa aleg! Cum ar putea sa nu-mi placa ghioceii cu candoarea lor, narcisele atat de optimiste, zambilele cochete si pastelate, lalelele atat de elegante si rafinate! Toate-mi plac si-mi bucura ochii si sufletul insa, reginele, consider eu, sunt freziile!

Si mai e un arbust...Doamne, cat ii iubesc florile (fie albe, fie violet) - liliacul (imi aminteste de copilarie si de casa bunicii, parca-l vad pe cel care te-ntampina la poarta!)...



5. Care este esarfa ta/accesoriul tau preferat?
As fi in stare sa port zilnic esarfa din fotografie daca s-ar potrivi oricarei tinute! In mod sigur, pe langa armonia culorilor sale, ma influenteaza si caldura inimii celei ce mi-a daruit-o!:)



Geanta aceasta  va fi, pentru mine, vedeta acestei primaveri !


6. De care trenduri pentru primavara esti super entuziasmata anul acesta? (machiaj, moda sau ambele!)
Chiar sunt o persoana ce poarta ceea ce ii place...fara sa tin cont de trenduri, adoptandu-le  (in mod mai mult sau mai putin constient) exclusiv pe acelea ce ma reprezinta, care ma fac sa ma simt bine!
Incercand sa raspund, totusi,  intrebarii...as spune: dantela, influentele etno, imprimeurile grafice, pantofii in culori tari, nuantele puternice de galben, verde, turcoaz, roz, mov si albastru, dar si pastelurile!

7. Lumanarea ta preferata?
Nu am asa ceva  insa folosesc uneori, la baie, pentru relaxare, asocierea muzica - lampa odorizanta cu ulei de ylang-ylang!


8. Parfumul/spray-ul de corp?
In aceasta primavara, am revenit (surprinzator si pentru mine!) la doua parfumuri Avon: Treselle si Rare Gold. Catre ele m-am indreptat fara ezitare, dar si spre Moment de Bonheur, YR.


9. Cum este primavara acolo unde locuiesti?
Astazi e stapana primavara!
A fost placut sa intind rufe pe sarma...E soare, e caldut, adie un vanticel  pe care  nimeni nu-l ia in seama, se aude (acum, in timp ce scriu!!!) ciripit de pasarele; am cateva flori de primavara in gradina, verdele devine temerar, crinii sunt foarte luptatori - parca ar vrea sa fie numai al lor teritoriul, liliacul si magnolia imi promit ca vor inflori; n-avem pomi fructiferi care poarte val alb de floare insa ii admiram in curtile vecine;  teiul din fata curtii are primii mugurasi rosiatici!
Tata a venit si el azi, a scos din magazie masuta, scaunele, a montat umbrela si balansoarul (stiind ca sotul meu e foarte ocupat, a vrut sa-l ajute si sa-i faca o surpriza!)...:)
Am iesit iarasi in curte si am surprins cateva colturi din gradina cu ajutorul camerei foto...Poate imaginile reusesc sa transmita mai mult decat o pot face cuvintele!





Domnul Piticot pazeste gradina de ani buni, e vigilent!:)




Remember me...?!


Domnita magnolie!!!

 

Printul Liliac (e mov, sa stiti!)...


10. Ce iti place cel mai mult la anotimpul acesta? 
:) Cum as putea sa aleg dintre minunile pe care le aduce primavara?! Toate ne aduc fericire si zambete! Insa, daca stau sa ma gandesc bine, pomii infloriti sunt un spectacol pe care il astept cel mai mult, an de an...Nimic nu poate fi mai frumos, mai spectaculos, mai proaspat, mai parfumat!

11. Are you a spring cleaner?
Daca ati cunoaste-o pe mama, ati spune ca ar trebui sa fiu!:)) Mama e presedinta clubului "Maniacii curateniei" si, din pacate, excesul sau de zel (asa e structura sa!) m-a determinat sa nu-i urmez exemplul, realizand ca as deveni robul propriei mele obsesii! Cu toate acestea, aschia n-are cum sa sara departe de trunchi, la mine totul e sa ma mobilizez... procrastinez eu cat procrastinez insa cand m-am suparat pe treburi, ma ocup temeinic; nu-mi place sa fac treaba doar de dragul de a face sau pentru ca vorbeste lumea daca nu faci; trebuie sa am timp, energie si, neaparat, dispozitie (stiu ca pofta mai vine si mancand!:P) pentru asta incat rezultatul sa fie de calitate. Glumesc cu sotul meu spunand ca noi, pentru niste oameni comozi, suntem surprinzator de harnici uneori!:))

12. Planuri pentru vacanta de primvara sau ati planuit o vacanta pentru urmatoarea perioada?
Vacanta de primavara este saptamana viitoare! Nu vom pleca nicaieri (bugetul nu e favorabil!), ne vom odihni, vom petrece acel quality time ravnit, vom face plimbari, vom rezolva treburi restante (indiferent de natura lor!)...

Mi-a placut sa completez acest tag si, pentru ca implica ceva timp sa te ocupi de el, nu voi nominaliza de aceasta data bloggeritele dragi mie - va voi lasa libertatea de a alege sa va ocupati de "declaratia de iubire pentru primavara" daca si cand doriti! :)

Fetele care nu au blog pot scrie raspunsurile lor intr-un comentariu - m-as bucura tare mult daca ati face asta,  dragelor!:)


Zilele weekend-ului sa va fie frumoase si insorite!
Pupicei, fetelor!
                                                                                                                                         Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com