16 apr. 2013

TAG: Daca eram...


Hihiii, cum sunt mare amatoare de tag-uri, tare m-am mai bucurat vazand ca am fost nominalizata de Cristina pentru a raspunde acestor idei dragute! Draga mea, iti multumesc frumos!

Mi-am amintit ca, impreuna cu unele fete, completasem acest tag si pe forumul elle; ce comunitate era acolo, pacat ca acum s-a cam stins; cateva dintre noi duc dorul acelor vremuri! :) Am mers la "locul faptei", am vazut raspunsurile mele si am fost surprinsa sa constat ca unele dintre idei s-au schimbat! Pana la urma e firesc, suntem intr-o continua schimbare, evoluam (intr-un fel sau altul!)...
 
Iata raspunsurile mele:

Daca eram o luna a anului, as fi fost iulie... "Cine-i nascut in iulie, hai sus, hai sus, hai sus!"
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost vineri... vine weekend-ul, nu?!


Daca eram o parte a zilei, as fi fost dimineata...am o energie exasperanta dimineata, dupa ce am mancat si m-am fardat, desigur; uneori,  imi cam "sperii" colegele de serviciu :P ; se intreaba cum as fi oare daca as bea cafea!:))

Daca eram un animal marin, as fi fost un delfin! Va place cum rad delfinii?


Daca eram un animal de uscat, as fi fost caprioara...
Daca eram o virtute, as fi fost fidelitate...
Daca eram o planeta, as fi fost Venus!
Daca eram un lichid, as fi fost ceai! 


 Daca eram o piatra pretioasa, as fi fost smarald! 


Daca eram un metal, as fi fost argint...
Daca eram o pasare, as fi fost porumbel! (stiati ca sunt proverbiali porumbeii pentru fidelitatea lor?!)


Daca eram o planta, as fi fost salcie - "De-ai fi tu salcie la mal..."
Daca eram o stare a vremii, as fi fost o zi insorita, cu temperatura rezonabila...
Daca eram un instrument, as fi fost vioara! (cu multi ani in urma as fi spus pian!) 

Daca eram un sentiment, as fi fost empatie...
Daca eram un sunet, as fi fost un ras cristalin de copil!
Daca eram un cantec, as fi fost "Je t'aime" (al Larei Fabian)... 
Daca eram un film, as fi fost "The notebook"... 
 
Daca eram un serial, as fi fost Seinfeld... Smile) L-am adorat pe Kramer; de altfel,  pe toti i-am iubit!
 Daca eram un oras, as fi fost Sibiu... are o aura orasul asta!



Daca eram un gust, as fi fost dulce (dulce de ciocolata - nu rezist si pun doua imagini cu favoritele mele!)




Daca eram o aroma, as fi fost iasomie sau floare de tei sau margaritar?!
Daca eram o culoare, as fi fost verde...
Daca eram un material, as fi fost catifea...
Daca eram o parte a corpului, as fi fost ochii... 

Daca eram un drog...sigur nu as fi fost drog! 
Daca eram un accesoriu, as fi fost esarfa!
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost zambet...Smile
Daca eram o disciplina scolara, as fi fost matematica!
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Minnie... 


Daca eram o forma, as fi fost clepsidra...
Daca eram un numar, as fi fost 8...
Daca eram o masina, as fi fost un Chevrolet Spark...don't ask me why!:))
Daca eram o haina, as fi fost o rochie... 

  Daca eram un anotimp, as fi fost primavara! 

Daca eram un copac, as fi fost salcam...(dar as prefera sa fi fost o padure de salcami!)
Daca eram un animalut de padure, as fi fost o veverita!

Sper ca v-a delectat lectura acestui tag, pentru mine a fost o relaxare sa scriu raspunsurile!

Voi nominaliza cateva bloggerite carora cred eu ca le-ar face placere sa completeze tag-ul:  
Poate eu am considerat gresit ca alte bloggerite dragi mie nu ar fi interesate sa completeze tag-ul sau nu ar fi potrivit specificului blogului lor; daca nu sunteti nominalizate si doriti sa preluati tag-ul, m-as bucura mult; dati-mi de stire si voi veni sa-l citesc!

Fete dragi care veniti aici in vizita si nu aveti blog... ar fi o incantare pentru mine sa vad tag-ul preluat de voi  in sectiunea comentarii!

Pe curand...
Pupicei!
                                                                                                                                        Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com