16 apr. 2013

Meloman pentru o zi (3)

Dragostea nu poate exprima ideea de muzică, în timp ce muzica poate exprima ideea de dragoste. 
( Hector Berlioz)


Good morning, ladies!


Astazi simt ca pot fi "in randul lumii" si am puterea de a alege un singur cantec; dispozitia ma trimite catre o melodie pe care eu o consider a fi ca o fantoma...odata ce ai ascultat-o, te bantuie!!! :)) Nu va speriati, nu e ceva malefic...doar ca are, cere si determina o stare anume!
Piesa face parte din coloana sonora a filmului Closer - un   film ce merita vazut, are o atmosfera aparte, un mister -  nu mi-a placut finalul, mesajul transmis, dar nu mi-a parut rau ca l-am vizionat; Natalie Portman e angelica - o ador, Jude Law e un nesuferit simpatic si sexy - asa-l percep pe omul asta :))!

So... enjoy the music! 
Damien Rice - The Blower's Daughter




Dragelor, va doresc o zi de marti ca un cantec de frumoasa!:)

Poate ii faceti o vizita si lui SoriN (el ne aduna pe toti, cu toate melodiile din urechile noastre)! :)) 




Recomandare Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com