15 apr. 2013

Voi ati incondeiat ouale pentru Pasti?


Da, chiar asa... voi ati incondeiat ouale pentru Pasti?

Va intreb astfel pentru ca un Iepuras buclucas  a-ncurcat borcanele (la figurat, desigur!). Si ...ce-a facut??? A luat pensule si acuarele si a pictat oua frumoase, luminoase, vesele, ochioase, pe borcanelele cu crema (la propriu, fireste!)! :) E talentat nevoie mare Iepurasul, iata ce minunatii au iesit din mainile sale!!!









Am putea sa ne suparam pe el?! Nici pomeneala! :)
In schimb, stiti ce-am putea face? Sa-i apreciem munca,  creativitatea si ideile minunate, sa ne rasfatam  de Pasti pe noi insine si pe cele dragi noua cu astfel de "oua incondeiate"! Colesterolul nu va suferi deloc, mainile si/sau tenul va vor multumi pentru atenta  ingrijire (stiti deja ca este vorba despre creme  preparate cu ingrediente naturale, dupa formule foarte bine gandite), borcanelele vor pastra amintiri frumoase - precum cele din copilarie!

_Hristos a-nviat!
_Adevarat a-nviat!
CIOC !!! :)

Voi cui ii veti aduce bucurie cu un astfel de dar inspirat din partea Iepurasului HandMade Sister?!
Eu am in plan sa rasfat pe mai multi, inca lucrez la listuta; dar doua persoane dragi mie vor da "Cioc!" cu  astfel de "oua", cu siguranta - mama si matusa mea! Sigur nu voi da gres in aceasta privinta caci, credeti-ma pe cuvant, sunt destul de pretentioase femeile din familia mea! :P

Toate borcanelele sunt pictate cu maiestrie...Ati vazut cat de funny sunt si cele din ultima imagine?!
Stiti care e favoritul meu, dintre toate? Acesta! E cel mai vesel!


Tu pe care il (le) preferi? Ce ai alege?
Sunt curioasa!:)

Pupicei iepuresti!
                                                                                                                                         Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com