8 feb. 2015

NOTD: All nude and a hint of glitter

Hello, ladies! :)

Zi de duminică. Multe activităţi în program dar...cu toată înghesuiala,  facem loc  şi unei manichiuri! Sunt sigură că îmi aprobaţi elanul!

Încă de la începutul săptămânii am avut o poftă nebună să port o ojă nude pe unghii. Nu s-au aliniat planetele în acest scop şi am ales să văd, în stilul meu, jumătatea plină a paharului: au mai respirat unghiile! O postare notd a  Adinei (aici) mi-a confirmat că eu chiar vreau o manichiură nude condimentată cu un strop de glitter.

Vorba lungă, sărăcia omului, rămânem cu manichiura nefăcută în stilul ăsta!

Am folosit două lacuri de unghii ce îmi plac la nebunie! Spuneţi voi dacă nu-s frumoase!!!

Cu blitz

Fără blitz

 L'Oreal Color Riche 205, Rose Bagatelle (mulţumesc frumos, Federova!) 
- un nude cu tentă rece, rozalie; nu e prima dată când îl folosesc, rezistă bine pe unghii (cel puţin patru zile cu topcoat aplicat); sunt necesare două straturi, se usucă destul de repede şi are o pensulă lată, numai bună pentru aplicări cu spor!

Golden Rose Jolly Jewels 103 (mulţumesc frumos, Georgia! Apropos, aţi văzut concursurile pe care le organizează în această perioadă, la aniversarea de 4 ani a blogului ei?)
 - un roz auriu; îl folosesc pentru prima dată, ştiu că la rezistenţă nimeni nu le poate întrece pe sclipicioase; are o pensulă subţire şi efectul său poate fi intensificat în funcţie de numărul de straturi aplicate (două, în cazul meu).

Şiii...tadaaamm,  manichiura mea!






Sper să vă placă! Vă aştept cu drag impresiile...

Voi ce purtaţi acum pe unghii sau ce intenţionaţi în acest sens?

Apropos de intenţii, manichiura mea se îndreaptă acum către bucătărie... :))  Trebuie să mai şi mâncăm, deh! N-am mai preparat de mult timp nişte paste la cuptor şi le avem pentru azi plan -  mă refer la reţeta de AICI, v-o amintiţi?! Am primit feedback grozav la acea postare!

O duminică plăcută să aveţi, iar săptămâna ce urmează să fie 
fără apatie de start şi cu sentimentul că toate vă ies bine!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com